//

iPhone problemen na restore

iPhone problemen na restore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu, ik kan moeilijk alles in de titel gieten dus hier gaat hij dan: Sinds Januari ben ik in bezit van een iPhone 3GS 32GB, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-12, 12:00
froginvasion froginvasion is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard iPhone problemen na restore

Nu, ik kan moeilijk alles in de titel gieten dus hier gaat hij dan:

Sinds Januari ben ik in bezit van een iPhone 3GS 32GB, die ik opgestuurd had gekregen uit Zwitserland. Toen ik deze kreeg was hij gesimlocked, en kon ik hem niet gebruiken. Dus heb ik hem maar gejailbreakt om te kijken of ik hem kon unlocken ook. Dit bleek niet mogelijk: te hoge baseband.

Nu heb ik inmiddels de iPhone kunnen unlocken via de carrier (hij was al uit contract, en swisscom deed gelukkig aan unlocks voor hun klanten).

Om te unlocken moest ik de originele software restoren, zodat hij weer 'gelocked' werd, en ik dus via itunes hem kon unlocken. Zogezegd zo gedaan, hij was unlocked. Daarna heb ik de backup van voor de unlock er terug opgezet.

Sinds ik dat gedaan heb (eigenlijk vrijwel direct erna dus), merk ik dat er gewoon een boel dingen zijn die niet goed functioneren, en ik vroeg me af of dat met die restore te maken heeft of niet.

Bvb:
-in iPod gebeurt het vrijwel op consistente basis dat de cover flow helemaal freezet, en dan plots 50 albums vooruitscrollt op het moment dat hij weer beweegt/werkt.

-Push notifications werken voor geen meter, ookal heb ik ze ingesteld (stel ik ze dan verkeerd in ofzo? :S) Bvb voor whatsapp stel ik ze in in notificationcenter, maar ik moet echter telkens de app effectief openen (hij staat dus tussen de apps in mn taskmanager) om te zien of ik berichten heb.

-Wi-Fi stopt af en toe met functioneren, en dan moet ik de hele telefoon opnieuw opstarten, en dan kan hij pas weer verbinden. (nu dit laatste kan vermoedelijk ook gewoon met de afstand te maken hebben).

De eerste twee zijn de meest irritante vooral, maar ik heb ook geen zin om alles er zomaar van te mieteren als het aan iets anders kan liggen.

Dank bij voorbaat!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Restore problemen skittelman Jailbreak 5 06-11-11 21:43
problemen restore Wi-Fi sync? rikkie123 iTunes 1 06-06-10 13:39
Iphone restore wendy24 Unlock 10 14-04-10 18:43
problemen met custom restore pipo-1998 Archief 5 16-08-09 12:48
na restore problemen LazerG Unlock [archief] 5 20-04-08 13:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.