//

iphone4 wordt niet herkent door desktop

iphone4 wordt niet herkent door desktop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb vandaag voor het eerst een iphone gekocht en zit nu met een probleem. Als eerst moet je natuurlijk de iphone activeren, dit wilde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-02-12, 22:07
mragurk mragurk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard iphone4 wordt niet herkent door desktop

Hallo,

Heb vandaag voor het eerst een iphone gekocht en zit nu met een probleem. Als eerst moet je natuurlijk de iphone activeren, dit wilde ik doen via itunes op mijn pc. Alleen lukte dat niet, dus heb ik dat activeren op me broer zijn pc gedaan. (de kabel is dus niet kapot oid).
Maar nu kan ik nog steeds niet de iphone synchroniseren met itunes omdat hij niet herkent wordt. Wel komt er een pop-up dat de pc de camera herkent.

Heb btw ook al itunes compleet verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, dit werkt alleen ook niet.

Kan iemand me aub helpen.


Mvg en alvast bedankt
Martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-12, 23:42
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Doe eens een herstel van fabrieksinstellingen via het toestel zelf of via pc van iemand anders
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 08-02-12, 23:59
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Hmm indien het toestel op iOS 5.0 of 5.0.1 draait hoeft het toestel niet via iTunes geactiveerd te worden dit kan namelijk dan ook op het toestel zelf. Kan ook eventueel dat het toestel in DFU mode staat. Heb je het toestel 2e hands aangeschaft ?

Grt. Mischa
  #4  
Oud 09-02-12, 11:18
mragurk mragurk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

ja klopt dat het via het toestel zelf kon, maar had geen Wi-Fi tot mijn beschikking dus moest wel via iTunes.
Het toestel heb ik niet 2e hads gekocht, maar komt zo uit de doos van de vodafone winkel.
  #5  
Oud 09-02-12, 11:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mragurk Bekijk bericht
Wel komt er een pop-up dat de pc de camera herkent.
Dat betekent dat de PnP (Plug-and-Play) camera USB-device drivers werken. Windows ziet een een USB-apparaat met de DCIM map. Dat is dus al goed want dat betekent dat de USB-verbinding werkt.

Maar blijkbaar werken de Apple Mobile Device drivers niet, en dat komt wel vaker voor bij Windows. Verwijder alles wat van Apple is met bv. "Revo Uninstaller" ook de Registry Entries van Apple. Installeer dan de laatste versie van iTunes opnieuw.

Succes gewenst

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-02-12 om 11:44. Reden: Taelvauten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DFU wordt niet herkent ubarhenk iPhone algemeen 8 29-01-12 11:14
iphone4 wordt niet meer herkent iphone4gebruiker iPhone algemeen 5 28-07-10 13:34
iPhone wordt niet herkent (3.1.3) JeroeniP iPhone algemeen 1 21-06-10 19:26
Windows: Calibre Desktop herkent de Iphone niet! Tjyke Desktop-applicaties 0 13-01-10 09:59
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! vy_k Archief 0 11-04-08 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:56.