//

Tekst (sms) conversatie weergave gaat fout

Tekst (sms) conversatie weergave gaat fout discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) O zo handig dat Tekst (het standaard sms progje) je sms-en als een chat conversatie neerzet. Nu odnervind ik echter het probleem dat voor bepaalde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-08, 11:49
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard Tekst (sms) conversatie weergave gaat fout

O zo handig dat Tekst (het standaard sms progje) je sms-en als een chat conversatie neerzet.

Nu odnervind ik echter het probleem dat voor bepaalde contacten de sms-jes steeds als een aparte converdatie in de lijst wordt gezet. Erg vervelend. Nu had ik een keer het probleem dat het nummer in mijn ljist stond als 06-... en het numemr bij het bericht als +31 6..., dat was dus eenvoudig op te lossen doro het nummer aan te passen in mijn contactenlijst maar nu vindt dit fenomeen ook plaats indien de nummers WEL overeenkomen.

De berichten kwamen ook op dezelfde dag (vrij snel na elkaar) binnen dus het zou niet aan een tijdsaspect moeten liggen.

Hopelijk was deze vraga nog niet gesteld maar je kunt de zoekfunctie niet gebruiken op hetwoord 'sms' omdat je minimaal 4 tekens moet invoeren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-08, 11:59
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

tik in sms* en je vindt wel wat resultaten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verwijdert automatisch sms conversatie Pakito iPhone algemeen 3 25-10-09 13:49
Per sms wissen ipv hele conversatie didiersergei Archief 8 17-03-08 00:36
SMS Weergave crius Archief 1 07-03-08 20:55
SMS conversatie probleem met beantwoorden sammy25ams iPhone algemeen 15 03-02-08 15:59
sms conversatie DenDrees Unlock [archief] 5 28-11-07 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.