//

iPhone 3Gs start niet op en wordt niet herkend

iPhone 3Gs start niet op en wordt niet herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb al wat rondgekeken en en zijn vele soorgelijke problemen, maar nergens precies hetzelfde... Mijn iPhone 3gs viel gisteren plotseling uit, ik kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-12, 14:06
roos94 roos94 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 3Gs start niet op en wordt niet herkend

Hoi,

Ik heb al wat rondgekeken en en zijn vele soorgelijke problemen, maar nergens precies hetzelfde...

Mijn iPhone 3gs viel gisteren plotseling uit, ik kon hem niet meer aanzetten. Wanneer ik hem aan de oplader doe, gaat hij wel aan. Het beginscherm is dan met mijn oorspronkelijke achtergrond, maar de tijd staat op 0:00 en de datum op 1 januari. Verder staat er de melding: 'activering vereist'. Als ik hem ontgrendel staat er 'verbind met itunes', en daaronder een plaatje van het snoer naar itunes. Ik kan verder niets doen, alleen aan- en uitzetten.

Als ik hem aan de computer aansluit, ziet die hem helemaal niet (niet in itunes en niet bij 'mijn computer') en lijkt de iphone constant opnieuw op te starten (apple-teken verschijnt en verdwijnt keer op keer).

Help... Ik kan nu ook niet backuppen omdat de computer hem niet herkent en heb vele belangrijke notities! Weet iemand wat hier het probleem is en hoe ik het kan verhelpen? Dat zou ontzettend fijn zijn!

Groetjes,
Rosa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-12, 09:00
RinoP RinoP is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik heb net hetzelfde probleem, alleen heb ik een nieuwe achterkant gemonteerd, ik begrijp het ook niet..
  #3  
Oud 17-02-12, 15:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Probeer je iPhone in DFU te zetten en zo te herstellen in iTunes.
  #4  
Oud 03-03-12, 17:52
wilbers99 wilbers99 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 14
Standaard

heb hier het zelfde probleem blijft ook naar het herstellen foutcode -1 aangeven
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC roelske iPhone algemeen 29 29-06-13 12:12
Iphone 4 start niet en wordt niet herkend torstentorsten iPhone algemeen 2 14-10-11 11:07
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 12:26
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 14:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.