//

Iphone geeft met oplader zwart beeld en een beetje verlicht.

Iphone geeft met oplader zwart beeld en een beetje verlicht. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, ik heb mijn Iphone een dag of 3 geleden in de wc laten vallen.. Nu heb ik hem meteen uitgezet, en naar beneden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-12, 13:39
kersje26 kersje26 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Exclamation Iphone geeft met oplader zwart beeld en een beetje verlicht.

Hoi hoi, ik heb mijn Iphone een dag of 3 geleden in de wc laten vallen..
Nu heb ik hem meteen uitgezet, en naar beneden gerend als een gek, en in de rijst gelegd, toen ik hem uit de rijst haalde om hem goed te leggen diezelfde dag sprong die vanzelf aan en gaf die een soort geel danger drie hoekje aan met een soort accu waarschuwing ik heb hem toen gewoon weer uitgezet en uit elkaar gehaald en weer in de rijst gelegd. Na 2 dagen te hebben gedroogd in de rijst heb ik samen met mn vriend geprobeerd om hem weer aan de gang te krijgen..
Als ik hem aan de oplader heb liggen en dan op home knop of vergrendel knop druk dan krijg ik zwart beeld maar toch wel verlicht. Ook trilde die nog dus dat is ook nog werkzaam.

Ik heb hem toen een nachtje aan de oplader laten in de hoop dat die volgende dag weer wat meer leven zou hebben..
Toen ik wakker werd en ging proberen deed die precies hetzelfde.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is.. Zou ik een nieuw lcd display moeten aanschaffen of zou ik hem uitelkaar moeten halen, met de het gevolg dat er iets los zit..

HOPELIJK KAN IEMAND ME HELPEN
Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-12, 13:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kersje26 Bekijk bericht
Hoi hoi, ik heb mijn Iphone een dag of 3 geleden in de wc laten vallen..
Godlievenheer Wat doen sommige mensen toch met een iPhone op de WC Laat maar zitten, ik wil het niet weten.

Als ik zo bedenk wat er allemaal voor nitraten in een WC rondzwemmen zou het wel eens kunnen zijn dat die iPhone écht naar de eeuwige jachtvelden is.

Aan een lader hangen helpt niet, een iDevice laadt alleen maar op als tenminste de kernel opgestart is.

Succes verder
  #3  
Oud 12-02-12, 13:54
kersje26 kersje26 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Ja ik weet het, ik was de vloer aan het afdrogen en iemand riep mijn naam, en ik draaide om en flats daar ging die.. Pffff
Ik heb hem eerder in de wc laten vallen, en heb hem toen gered daar hem in de rijst te laten liggen. Alleen wat ik zo raar vind hij geeft aan dat die nog wel een soort van ''leeft'' Ik denk echt dat het het aan het beeld ligt of er iets los is, want anders zou die toch ook niet reageren op de oplader?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone zwart beeld een laatstreepjes babettegrunder iPhone algemeen 1 16-01-12 00:05
Camera geeft zwart beeld Mypod iPhone algemeen 4 18-01-11 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:25.