//

Hoe kan ik bepalen waar nieuwe contacten worden opgeslagen?

Hoe kan ik bepalen waar nieuwe contacten worden opgeslagen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop tegen het volgende probleem aan. Ik breek me het hoofd er over, maar kom er niet uit: Ik heb een exchange account waarbij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-12, 15:24
pkboekelo pkboekelo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard Hoe kan ik bepalen waar nieuwe contacten worden opgeslagen?

Ik loop tegen het volgende probleem aan. Ik breek me het hoofd er over, maar kom er niet uit:

Ik heb een exchange account waarbij ik onder andere de email en contacten synchroniseer.

Als ik een nieuw contact via de iphone toevoeg, komt deze niet tussen de exchange contacten te staan.

Als ik namelijk onder "alle contacten" kijk zie ik het nieuw opgeslagen contact wel weergegeven. Als ik echter onder de exchange contacten kijk, bevindt zich het nieuw opgeslagen contact er niet tussen.

Het merkwaardige is, is dat als ik de contacten sync uitschakel van het exchange account en ik bevestig dat alle contacten van de iphone verwijderd moeten worden en m'n gehele contactenlijst ("alle contacten") dus leeg is, er nog steeds enkele namen (waaronder het nieuw toegevoegde contact)gekoppeld zijn aan de nummers van de recente oproepenlijst (er zouden alleen maar nummers moeten staan aangezien ik geen contacten er meer op heb staan??)

Ik heb dit probleem zowel met m'n zakelijke (4GS) als prive iphone (4G).

Kan ik dus ergens aangegeven waar contacten opgeslagen moeten worden? (in de exchange contactenlijst)?

Suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-12, 14:44
Torch Torch is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb zelf alleen maar één exchange account ingesteld en zie onderstaande optie dus waarschijnlijk niet, maar als het goed is kun je via:

Instellingen/Email,contacten,agenda's/ en dan onder Contacten,

het default account voor contacten instellen?

zie ook hier:
MacRumors Forums - View Single Post - Saving new contacts by default into Exchange
  #3  
Oud 14-02-12, 15:28
pkboekelo pkboekelo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Torch, thx!

Ik zag de optie ook niet, maar heb toen ook de contacten sync van icloud geactiveerd en toen was deze optie wel zichtbaar.

Als ik nu een contact opsla wordt die automatisch onder m'n exchange opgeslagen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar worden adres-data voor autofill opgeslagen? Translatoria Jailbreak apps en thema's 0 11-07-11 22:31
Waar worden Apps opgeslagen BlackPhone3G iPhone Games 0 28-01-11 15:00
Foto's contacten worden niet opgeslagen sixel Muziek, foto & video 0 22-08-10 17:02
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? Berwin Jailbreak apps en thema's 5 27-01-10 17:03
Waar worden je repo's opgeslagen? chonazz iPhone algemeen 14 09-03-08 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.