//

Bluetooth Pan verbinding met Mac

Bluetooth Pan verbinding met Mac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik wil graag via mn Ipod Touch 4G mn internetverbinding via Bluetooth delen met mn mac (vanwege probleem met mn wifi kaart ). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-12, 15:43
mikevosje mikevosje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Bluetooth Pan verbinding met Mac

Beste mensen,

Ik wil graag via mn Ipod Touch 4G mn internetverbinding via Bluetooth delen met mn mac (vanwege probleem met mn Wi-Fi kaart ). Nu krijg ik dit wel voor elkaar en verbinden de mac en ipod wel. ik zie dat mn Bluetooth Pan connected is en ik krijg een ip adres, maar das niet het goede. Ik krijg 169 in begin ipv 192 en router id en zo worden niet ingevuld.
Weet 1 van jullie misschien waar dat aan ligt?
Hopelijk wel, want zonder internet ben je nergens meer.

Bedraad heb ik nog niet getest, maar wil vooral draadloos als de mogelijkheid er is

Mike
__________________
Ipod Touch 8GB 4G
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bluetooth, internet, ipod, mac, pan



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis app voor verbinding iPad met iPod via Bluetooth scheus iPhone Apps 7 06-01-12 14:45
Verbinding met bluetooth speaker handmatig verbreken yanneman iPhone algemeen 1 19-12-11 12:28
probleem met bluetooth verbinding tomtom martinvanzurk iPhone Navigatie 3 11-02-11 18:45
Bluetooth PAN via je iPhone michaelvdvaart iPhone algemeen 3 27-11-07 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.