//

Geen ontvangst met belgische simkaart

Geen ontvangst met belgische simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochter heeft een 3GS en heeft nu een nieuwe Iphone 4. De 3GS is simlockvrij. Ik wil deze telefoon nu gaan gebruiken en heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-12, 15:58
Jenneke57 Jenneke57 is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Geen ontvangst met belgische simkaart

Mijn dochter heeft een 3GS en heeft nu een nieuwe Iphone 4. De 3GS is simlockvrij. Ik wil deze telefoon nu gaan gebruiken en heb een belgische simkaart (Proximus). Als ik mijn simkaart in de telefoon doe heb ik geen ontvangst, hij geeft geen foutmelding. Het is net alsof er geen kaart in zit. Ik heb het kaartje van mijn man geprobeerd, ook Proximus, maar dat is precies hetzelfde. Een kaartje van een andere provider uit Nederland doet het vreemd genoeg wel.... hoe kan ik dit oplossen??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 februari 2012 om 15:59 ----------

Mijn dochter had dus een prepaid kaart van TMobile uit Nederland. Maar de telefoon werkt ook met een Vodafone kaart of AH kaart.... (uit Nederland).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3g met FW 4.1 en BB 06.15.00 geen ontvangst meer jpvanes Jailbreak 0 03-02-11 07:32
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
met 2g 2.1 geen ontvangst meer in Tokyo mgtpater Internet in buitenland (roaming) 2 03-12-08 17:13
Telfort: geen 3g ontvangst? => bestel een nieuwe simkaart xetradax KPN 4 02-12-08 20:13
geen ontvangst met slechte weer mamutskywalker Odido (T-Mobile) 3 25-08-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.