iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [ Pwnage ] Packages om mee te laten installeren !! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11269-pwnage-packages-om-mee-laten-installeren.html)

Destiny 15-04-08 13:55

[ Pwnage ] Packages om mee te laten installeren !!
 
In dit topic ga ik packages posten die je kunt mee laten installeren met PwnageTool :D

Instructies:
Download een onderstaand package naar je MAC/PC.
Pak het daarna uit. Je krijgt dan een .bundle pakketje.
Ga daarna naar de app PwnageTool en doe " toon pakket inhoud " op het bestand.
Ga daarna naar Contents/Resources/InternalPackages/
Drop het .bundle bestand hierin.
Je kunt nu in PwnageTool het pakket mee laten installeren :D

Nederlandse taal voor iPod/iPhone firmware 1.1.4

10 Extra Wallpapers !
De 10 mooiste wallpapers die ik zelf gebruik. Heb wat extra wallpapers toegevoegd uit het topic " Themes gemaakt door leden ". Mocht je nou zelf een mooie wallpaper hebben: PM mij even met de wallpaper ;) Dan kijk ik effe dat hij mooi genoeg is om erbij te doen :p


Als dit niet mag hoor ik het natuurlijk graag :)

Celf 15-04-08 14:39

Prachtig....van mij mag het ;)

madmark 15-04-08 15:58

Ik heb een vaag "probleem". Ik heb een custom firmware die echt prima werkt, alleen mijn iPhone heet 'naamloze afspeellijst' na een restore. Waar kan ik deze tekst aanpassen? Ik kan het nergens terug vinden....

Destiny 15-04-08 16:09

1 keer op de naam klikken. Effe wachten. Daarna kun je de naam aanpassen.

Wrom stel je deze vraag in dit topic ?

madmark 15-04-08 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 98878)
1 keer op de naam klikken. Effe wachten. Daarna kun je de naam aanpassen.

Wrom stel je deze vraag in dit topic ?

Ik snap wel dat ik het in iTunes kan aanpassen. Maar sinds dat ik een customFW heb via Pwnage is de naam standaard 'naamloze afspeellijst' na een restore ik wil dat mijn naam standaard 'iPhone' is na een restore. Het heeft dus te maken met de customFW.

Het is geen gigantisch probleem, maar het moet dus wel ergens aan te passen zijn. Stelde de vraag idd wat wazig :)

macgreek 15-04-08 19:54

Trouwens kan niet iemand de hele iFoneguide repo apps niet in packages omtoveren ?
Dan zijn wij in een keer klaar met NL custom firmware 1.1.4 ??
Het is maar een suggestie.

i.p.r.h. 18-04-08 10:05

Waar ga ik naar Contents/Resources/InternalPackages/ ?? in de app of in mijn iPhone?

macgreek 18-04-08 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door i.p.r.h. (Bericht 100340)
Waar ga ik naar Contents/Resources/InternalPackages/ ?? in de app of in mijn iPhone?

in de app zelf.

david007 19-04-08 20:42

dankje man maar zou leuker zijn als alles er gelijk bij zat :$ dus ook nummerherkening en sms woordenboek :)

croiman 19-04-08 22:31

is wel jammer, dat installer ze niet herkent, en openSSH werkt niet als je deze in je ipws zet in de firmware op je iphone zet, jammer...

Het fijne eraan is dat je iphone onmiddelijk in nederlands staat nadat je gerestored hebt met de custom firmware


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.