//

Geluid overnemen in tomtom tomtom carminat

Geluid overnemen in tomtom tomtom carminat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb een renault megane estate met een tomtom carminat. De navigatie cq bluethoot neemt de geluiden van mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-12, 18:42
thijssie1980 thijssie1980 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Geluid overnemen in tomtom tomtom carminat

Hallo,

Ik heb een probleem.

Ik heb een renault megane estate met een tomtom carminat. De navigatie cq bluethoot neemt de geluiden van mijn iphone 4 niet over waardoor als ik een bericht-mail krijg ik dat niet hoor. Wie weet hoe ik dat weer terug kan krijgen in het begin heeft t wel gewerk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-12, 21:39
joenepeer joenepeer is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 10
Standaard

Hoi, je post is al 2 maanden oud. Heb je 't kunnen oplossen?

Ik heb zelf een ander 'probleem', met mijn megane estate (2012 versie) ook met tomtom carminat. Mij lukt het niet om Siri te starten via radio/tomtom/stuur bediening. Met een Parrot carkit lukte dit zonder problemen, maar dus niet in de Megan.
  #3  
Oud 03-07-12, 19:56
wheely wheely is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 30
Standaard Wissel gesprek

Hallo ik heb een nieuwe Renault Megane waar ik tevreden over ben, het enige storende is dat ik geen wisselgesprek kan aannemen. Ik zie en hoor het gesprek 1 keer binnenkomen, en dan gaat het 2e gesprek gelijk door naar mijn voicemail. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft!

Alvast bedankt
  #4  
Oud 30-01-13, 19:27
Martinvdm Martinvdm is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wheely Bekijk bericht
Hallo ik heb een nieuwe Renault Megane waar ik tevreden over ben, het enige storende is dat ik geen wisselgesprek kan aannemen. Ik zie en hoor het gesprek 1 keer binnenkomen, en dan gaat het 2e gesprek gelijk door naar mijn voicemail. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft!

Alvast bedankt
Hoi wheely, ik heb dit proleem ook. Heb je dit al eens op kunnen lossen?

Grt Martin
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 17:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.