//

Mails -> Extra "inbox" aanmaken? | Sound volledig uitzetten.

Mails -> Extra "inbox" aanmaken? | Sound volledig uitzetten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag iedereen, Ik vroeg mij af hoe je jouw mail kan organiseren in verschillende inboxen? Is dit mogelijk of niet? Mijn tweede vraag gaat over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-08, 18:12
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard Mails -> Extra "inbox" aanmaken? | Sound volledig uitzetten.

Goeiedag iedereen,

Ik vroeg mij af hoe je jouw mail kan organiseren in verschillende inboxen? Is dit mogelijk of niet?

Mijn tweede vraag gaat over het geluid van de iphone. Is het mogelijk om met één knop al het geluid uit te zetten? Ook systeem, video, ipod geluiden?

Alvast heel erg bedankt,
Sander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-08, 19:07
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Heej Sander,

Wat bedoel je met organiseren...? Ik snap het namelijk niet echt...

Nou de silence swich zet belgeluiden uit... De beste knop om video geluiden uit te zetten is denk ik een keer powerbutton... En geluid direct uitzetten doe ik altijd door mijn koptelefoon eruit te trekken... Ik weet niet of dit ook makkelijk gaat als je via speaker werkt

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 14:47
"Push" op gezette tijden automatisch aan- en uitzetten ℜuben iPhone algemeen 8 28-04-09 00:43
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten tomtom iPhone algemeen 0 05-02-08 23:15
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.