//

iPhone4: springt soms vanuit instellingen terug naar beginscherm

iPhone4: springt soms vanuit instellingen terug naar beginscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede-applegebruikers, Ik heb sinds een maand of 2 een iPhone 4. Ik heb 'm vrij snel geupdate naar iOS 5 (ik heb zelf zo'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-12, 13:23
Thomas22 Thomas22 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Exclamation iPhone4: springt soms vanuit instellingen terug naar beginscherm

Hallo mede-applegebruikers,

Ik heb sinds een maand of 2 een iPhone 4. Ik heb 'm vrij snel geupdate naar iOS 5 (ik heb zelf zo'n vermoeden dat het hiermee te maken heeft, gelezen op het forum; cpu te zwaar belast?).
Het is zo dat als ik 'm van de schermbeveiliging af haal/ontgrendel en meteen naar instellingen ga, dat ie soms dan heel kort hapert en vervolgens terugspringt naar het beginscherm. Alleen bij instellingen doet ie dit en het gebeurt heel af en toe, vooral als ie een tijd niet gebruikt is. Sinds ik het door heb, test ik het wel eens en dan gebeurt het dus soms.
Ik heb 'm al wel eens gereset volgens mij (homeknop+knop bovenop ingedrukt gehouden), toen deed ie het een tijd beter, maar nu gaat het weer mis.
Wat verder opvalt is dat als ik soms een foto download in een whatsappgroep met 10 man, hij ook crasht, dwz afsluit. Ik kan dan Whatsapp openen en dan doet ie het wel goed. Misschien dat dit hier ook mee te maken heeft? Of is dat 'normaal' bij een grote whatsapp groep?

Is dit op te lossen? Is het de moeite waard de hele software te herstellen of andere ingrijpende resets uit te voeren? Moet ik terug naar de winkel? Of is dit iets wat veel telefoons hebben?
Volgens mij kwam het niet voor op de oudere software...

Ik ben benieuwd wat jullie denken!

gr Thomas

Laatst gewijzigd door Thomas22; 26-02-12 om 14:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-12, 10:41
drxzEEh drxzEEh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Heb zelf een 4s en ook dit probleem zo nu en dan wel is. vooral na het sluiten van apps en dan ze opnieuw opstarten.

Denk dus niet dat het hardware problemen zijn ( je cpu dus)

Heb hem er ook wel is voor gereset maar geen verschil.
bespaar je zelf deze extra handelingen.
  #3  
Oud 27-02-12, 11:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb het ook vaak. Ik ben gestopt met mijn iPhone herstellen en resetten, want het lost het probleem soms en maar tijdelijk op.

Een bijna volle iPhone (apps, muziek) en een paar weken gebruik sinds het laatste herstel, en langer dan 48 uur aan/standby levert crashende apps op, navigatie slaat op hol en ontvangt geen gps, instellingen app crasht, noem maar op. Lags bij animaties, etc...

iOS 5 doet zelf het geheugen beheren, maar doet dit niet foutloos. Een vers herstarte iPhone lost bij mij nl. meestal de problemen weer op. Tot na een dag of 2, 3, als de iPhone weer dichtgeslibd is.
  #4  
Oud 27-02-12, 13:24
Thomas22 Thomas22 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Oke, het treedt dus ook op bij een 4S.
Maar vinden jullie dit niet raar dan? Ik vraag me af of ik gewoon pech heb met deze telefoon of dat heel veel mensen dit hebben en zich er niet aan storen.
Ik heb 'm pas een maand of 2, en binnen 3 maanden heb je een uitgebreide garantie volgens mij. Zal ik ermee terug gaan naar de winkel?
  #5  
Oud 07-10-12, 16:35
ipods's schermafbeelding
ipods ipods is offline
• iOS 11.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Limburg
Berichten: 37
Standaard

Ik heb het hier ook op één van de twee toestellen, vooral als het toestel een half uur op tafel ligt en dan aanzetten en direct naar instellingen ga springt deze 1 x terug naar beginscherm, 2 de keer drukken werkt wel.
  #6  
Oud 31-08-13, 16:30
blubber13 blubber13 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 77
Standaard

heb ik ook aan de hand met mijn iphone 4. Vooral met spelletjes van grote MB, maar geen last van
Reageren

Labels
instellingen beginscherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad springt automatisch naar beginscherm tijdens gebruik van Apps vianet iPad algemeen 10 04-12-17 12:34
Windows: Itunes 'springt' terug naar nummer JurriaanE iTunes 3 29-09-11 22:37
klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm michaelskyline iPhone Apps 8 05-05-09 00:43
springt soms terug naar springboard disco iPhone algemeen 2 04-06-08 20:47
springt terug naar hoofdmenu robbiek Archief 1 12-11-07 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:17.