//

outlook instellen

outlook instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil mijn telfort account die ik op de pc in outlook gebruik ook op mijn iphone gebruiken maar krijg hem niet ingesteld, ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-02-12, 23:11
terrortact terrortact is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: waalwijk
Berichten: 42
Standaard outlook instellen

ik wil mijn telfort account die ik op de pc in outlook gebruik ook op mijn iphone gebruiken maar krijg hem niet ingesteld, ik heb op de iphone outlook exchange geprobeert daar lukt het niet, maar als ik dan anders aanklik en daar alles instel is hij wel gereed maar krijg mijn mail niet binnen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-12, 11:58
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Is je account van telfort een POP account of Exchange? Als het een POP is dan moet het via die weg.Dus instellingen, mail, voeg nieuwe account mailadres, anders, voeg mailacc. toe, voel gegevens van je Telfort acc in klik op volgende,dan kun je kiezen tussen een IMAP of POP acc. Je kiest voor POP.en ga zo verder
  #3  
Oud 01-03-12, 12:47
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Kijk eens ,Voila: handmatig instlellen van jemail
  #4  
Oud 10-03-12, 21:14
jozo jozo is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Heb je een en ander kunnen oplossen met die link, want mij lukt het dus niet.
Als je de oplossing hebt, dan graag, want ik heb alle gegevens overgenomen van de link en hij blijft aangeven dat hij de pop3 server niet kan bereiken en dat ik de instellingen moet nakijken
  #5  
Oud 11-03-12, 12:44
terrortact terrortact is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: waalwijk
Berichten: 42
Standaard

nee mij lukt het ook niet om de mail op mijn iphone te krijgen ik heb al van alles geprobeert maar krijg het niet voor elkaar
  #6  
Oud 11-03-12, 13:36
jozo jozo is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Red face omweg

Ik heb inmiddels naar Telfort een mailtje gestuurd, want ik denk het probleem te hebben gevonden.
Ik heb een hoofdaccount bij Telfort en daaronder twee mailboxen aangemaakt voor mijn vrouw en mijzelf.
Op mijn mailbox ontvang ik echt alle mailtjes en op de hoofdaccount komen alleen maar de facturen voor internet en bellen aan.
Ik heb na het plaatsen van het bericht de gegevens van de hoofdaccount geplaatst en tot mijn stomme verbazing kreeg ik toen wel de mail binnen van die hoofdaccount.
Als Telfort daar geen oplossing voor heeft, maak ik maar een gmail-account aan als tussenstation en krijg ik ook alle mail via die account binnen.
Als dat tenminste werkt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud instellen als apart Outlook profiel? bvstrien iCloud 0 07-11-11 15:17
Windows: @ me mail instellen outlook lukt niet !! decoy Desktop-applicaties 0 14-10-11 13:40
Hoe mijn outlook 2003 instellen op mijn Iphone 4???? Bijdij iPhone algemeen 5 09-08-11 23:51
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 10:29
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:35.