//

Iphone 4, Volumeknoppen en Silent knop werken niet meer

Iphone 4, Volumeknoppen en Silent knop werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds vandaag geen mogelijkheid meer om het volume van mijn iPhone 4 harder of zachter te zetten aangezien de + en - ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-03-12, 02:30
macsatch macsatch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar macsatch
Standaard Iphone 4, Volumeknoppen en Silent knop werken niet meer

Hallo

Ik heb sinds vandaag geen mogelijkheid meer om het volume van mijn iPhone 4 harder of zachter te zetten aangezien de + en - knoppen gewoon niets meer doen. Hetzelfde geldt als ik het geluid van de iPhone aan en uit zet, (geen reactie en geen symbool op het scherm).

Op een of andere manier blijft de iPhone, die ik woensdagnacht op silent had gezet, in dezelfde modus want smsjes en telefoontjes hoor ik niet of worden alleen via het trilsignaal weergegeven.

Nu weet ik niet hoe het werkt in Belgie met garantie, ik weet van toen ik nog in NL woonde dat het 2 jaar is maar of dat hier ook geldt? Iemand een idee? Ik heb de iPhone 1 jaar en 1 maand geleden via Base gekocht in Leuven.

Ik ken verder geen reparatieshop in Vlaanderen, misschien dat iemand hier een kan aanbevelen?

Of kan ik gebruik maken van de reparatieservice van iCulture?

Ik heb een restore gedaan maar dat heeft niets verandert.

Mocht iemand mij verder kunnen helpen of tips hebben m.b.t. een oplossing, reparatie of garantie dan hoor ik dat heel graag.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-12, 09:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Is dat niet het bekende 'iPhone-denkt-dat-hoofdsetje-is-aangesloten-probleem'? Doe die er eens een paar keer in en uit.
Ik zie dat je een restore hebt gedaan. Heb je daarna de backup teruggezet? Als het nl. wel een softwarematig issue is, heb je met de backup ook het probleem weer op je iPhone gezet. Restore en als nieuwe iPhone aanmelden is dan het devies.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 08-03-12, 16:49
macsatch macsatch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar macsatch
Standaard

Beste ButcherJF, bedankt voor je reply.

Dat dacht ik eerst ook maar helaas niet. Ik heb bij de restore eerst de iPhone als een nieuw toestel ingesteld en daarna een headsetje in - en uit geplugd, zo'n 10 keer, maar zonder resultaat.

Daarna weer hersteld vanaf reservekopie en nog steeds keihard alarm geluid wat niet aan te passen is en verder zelfde als in mijn 1e post dus :-(
  #4  
Oud 08-03-12, 23:32
macsatch macsatch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar macsatch
Standaard

Iemand enig idee ? Qua oplossing, garantie, tips voor reparatieshop ... ?

Thanks
  #5  
Oud 13-03-12, 10:41
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

De head phone flex dient vervangen te worden.
Dit kan bij de meeste reparatie centra voor zo'n 40 euro.
Ik kan je helaas hier niet vertellen wat voor reparatie centra's goed zijn aangezien dit spam is.

Stuur een prive-bericht voor aanbevelingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volumeknoppen en muteknop werkt niet meer?!?!?! patricia-dh iPhone algemeen 4 17-11-11 19:18
Home-knop en aan-uitknop werken niet meer! Hulp gezocht! Martins24 iPhone algemeen 1 04-09-11 21:01
iPod waar volumeknoppen niet werken Guest-20140609160419 iPhone algemeen 6 04-01-11 14:32
iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet Diphone2 iPhone algemeen 3 13-12-08 19:08
Home knop en dock connector werken niet meer.. MarkBender iPhone algemeen 2 30-10-08 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:08.