//

Iphone 4 (32gb)

Iphone 4 (32gb) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij deze wil ik toch eens vermelden hoe tevreden ik ben met mijn iphone! Ondertussen bijna een jaar oud, en zo goed als geen problemen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-12, 22:01
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard Iphone 4 (32gb)

Bij deze wil ik toch eens vermelden hoe tevreden ik ben met mijn iphone!
Ondertussen bijna een jaar oud, en zo goed als geen problemen mee.
Enkel ik mijn flits niet kan gebruiken bij het maken van een foto, aangezien elke foto dan overbelicht is.. Maar , heb die om eerlijk te zijn ook nog niet echt gemist, de camera trekt perfecte fotos zonder flits ook. Zeker als je een beetje met de belichting speelt, vindt je zo je perfecte foto!

Qua batterij, vind ik persoonlijk, dat dat allemaal heel goed meevalt! Als je natuurlijk zoals een freak 12u non-stop op het ding gaat zitten tokkelen is ie na die 12u idd wel plat. Maar zoniet, gaat ie gerust halve tot volledige week mee.

Ik snap , sommigen hun gezaag en geklaag niet..
Als je met je iphone zorgvuldig omgaat werkt die helemaal zo slecht nog niet, integendeel!!
Persooonlijk laat ik mijn iphone praktisch elke keer vanzelf volledig leeg lopen, laat ik hem effe uit liggen en dan in 1 keer (zonder onderbrekingen) volledig opladen..
Snachts gaat hij 50% van de keren uit, als ik slaap vind ik t onnodig zoiets ganse nacht aan te laten liggen..
Op deze manier heb ik echt geen problemen.

Ik wil met deze topic maar gewoon laten weten , hoe fantastisch ik em nog steeds vind! Love it !!
Nog altijd kom ik nieuwe zaken tegen, t blijft me verrasen :-D
De handeling om een foto van je scherm te maken had ik vrij snel door, en god wat is dit nog steeds ZALIG!!

I think its great!! *apple*
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-12, 15:29
Dilemma Dilemma is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12
Standaard

Al eens een foto genomen zonder dat de iPhone in een hoesje zit?
  #3  
Oud 10-03-12, 08:29
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilemma Bekijk bericht
Al eens een foto genomen zonder dat de iPhone in een hoesje zit?
eum, nja neen eigenlijk niet, dacht onlangs ook dit misschien t probleem was, maar vond t tever gezocht, dat die paar millimeter leer daarvoor de oorzaak zouden kunnen zijn denk je?
Je zal wel gelijk hebben denk ik, is enkel beu ik die hoes er niet zomaar af en op steek..
Vond t veel geld voor iphone dus wilk er wat zorg voor dragen, dat ie wat meegaat ;-)
alvast bedankt!!
  #4  
Oud 10-03-12, 09:53
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Mooi, maar er zijn mensen waar de batterij nog geen dag meegaan bij een 4. Idd in alle gevallen een super toestel! Het heeft een mooi retina scherm en ook nog is een perfecte camera, Als ik dit dan vergelijk met de Samsung galaxy s dan is de iPhone toch nog een stuk steviger in je hand, bij de galaxy is dat bijna stuk spastiek in je hand (lijkt wat op speelgoed)!
  #5  
Oud 10-03-12, 11:11
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Mooi, maar er zijn mensen waar de batterij nog geen dag meegaan bij een 4. Idd in alle gevallen een super toestel! Het heeft een mooi retina scherm en ook nog is een perfecte camera, Als ik dit dan vergelijk met de Samsung galaxy s dan is de iPhone toch nog een stuk steviger in je hand, bij de galaxy is dat bijna stuk spastiek in je hand (lijkt wat op speelgoed)!
Ik snap een dag erg weinig is. Ik vraag dit enkel omdat ik dikwijls mensen ontmoet, waarbij je es instellingen anders zet en dergelijke , het al dag en nacht verschil is qua batterijduur. Maar een dag, ook als je van dag 1 correct met je batterij omspringt? Volledig laten leeglopen/opladen, af en toe es, al is ma 5min, afzetten,.... Dan ook??

Is ook mn 2de tel met touchtscreen, na 1ste moest ik dat niet meer hebben, nu ik iphone heb merk je , veel andere merken proberen goedkoper namaken, .. Is zoals echte cola, of cola uit goedkopere supermarkt,..
De babyfoutjes wisten we toch bij aankoop? Waarom nu nog zagen dan?
Weet je, blijf bij mijn gedacht wij veel te verwend zijn en TEVEEL verwachten...
Vind t fijn voor je dat hij qua model goed in je hand ligt, maar ik heb jammer genoeg als vrouw kleinere handen, waardoor bv typen terwijl je m in 1 hand hebt, moeilijk is, net lukt, maar ik kan em wel niet stevig vasthouden dan
Maarja, niet alles kan meezitten.

Trouwens, besturingssysteem, zeg nu zelf, samsung,.. Vragen ze 10 x als je dat wel zeker bent enzo, 1 verstuur knop zoals nu was net iets te makkelijk zeker? Haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.