//

Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart

Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) GPS werkt bij mij eigenlijk prima. Dat wil zeggen dat de iphone duidelijk op de kaart aangeeft waar ik sta. Voor echt navigeren met tomtom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-03-12, 20:54
J3001 J3001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 25
Standaard

GPS werkt bij mij eigenlijk prima. Dat wil zeggen dat de iphone duidelijk op de kaart aangeeft waar ik sta. Voor echt navigeren met tomtom gebruik ik wel een aparte GPS muis via BT. Werkt ook prima. Net als you tube, zou ook bij velen niet werken. Die heeft het bij mij ook altijd gedaan.

Gisteren nog eens geprobeerd om de push berichten te fixen, en het is eindelijk gelukt met SAM prefs! Als er iemand is die niet goed weet hoe deze te gebruiken, wil ik best even mijn stappen hier vermelden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-03-12, 13:35
Martijn23 Martijn23 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J3001 Bekijk bericht
GPS werkt bij mij eigenlijk prima. Dat wil zeggen dat de iphone duidelijk op de kaart aangeeft waar ik sta. Voor echt navigeren met tomtom gebruik ik wel een aparte GPS muis via BT. Werkt ook prima. Net als you tube, zou ook bij velen niet werken. Die heeft het bij mij ook altijd gedaan.

Gisteren nog eens geprobeerd om de push berichten te fixen, en het is eindelijk gelukt met SAM prefs! Als er iemand is die niet goed weet hoe deze te gebruiken, wil ik best even mijn stappen hier vermelden.
Gps laat idd wel zien waar ik sta, maar bv op de golfbaan maakt ie geen contact met de satelliet, en in de auto navigeren werkt ook niet. Hoe werkt dat dan.... zo'n muis via BT.

Pushberichten deden het bij mij wel dankzij pushfix, en youtube heb ik ook nooit problemen mee gehad.
  #23  
Oud 23-03-12, 22:53
J3001 J3001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 25
Standaard

Even op de volgende link klikken.


http://download.tomtom.com/open/manu...hone-nl-NL.pdf
  #24  
Oud 23-03-12, 23:13
Martijn23 Martijn23 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard

Vandaag het activeringskaartje binnengekregen. Helaas werkt die ook niet.

Omdat het via redsnow ook niet lukt heb ik een nieuwe topic opgestart:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post782440
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Activeren zonder simkaart volkarnhem Unlock 10 30-10-12 18:13
Iphone 4 activeren zonder orginele simkaart.Met IOS rowanxxz iPhone algemeen 6 07-09-11 22:17
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? rubenpeters Archief 1 04-11-09 19:01
iPhone activeren zonder O2 simkaart duncanjb90 iPhone algemeen 1 26-10-09 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.