//

Iphone 3GS Batterij PROBLEEM!

Iphone 3GS Batterij PROBLEEM! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sukkel al een tijdje met mijn 3GS op vlak van batterijduur. Als ik naar school ga ontkoppel ik hem van de lader ( 8:00, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-12, 14:14
bjuurn bjuurn is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Unhappy Iphone 3GS Batterij PROBLEEM!

Ik sukkel al een tijdje met mijn 3GS op vlak van batterijduur. Als ik naar school ga ontkoppel ik hem van de lader ( 8:00, heel de nacht opgeladen ) de hele dag doet hij feitelijk niets. Als ik thuiskom ( 16:00 heb ik meestal z'on 30% over. Ik heb de laatste nieuwe IOS 5.1 gedownload maar dat lijkt niet veel te helpen. Heb laatst nog een nieuwe batterij laten steken => hielp ook niet. De app battery-doctor heb ik ook al gepropbeerd eveneens geen resultaat. Voor de rest heb ik enorm veel forum's bekeken en alles geprobeerd. Wi-Fi uitzetten, loctievoorziening uitzetten ( met dat tijdzone refresh ding erbij ), push staat ook al niet meer aan en BT is volgens mij niet mee gebruikt geweest. Ik heb ook de iphone eens als nieuw ingesteld. Dit zou normaal moeten helpen maar misschien doe ik iet verkeerd? Het rare is dat mijn moeder exact dezelfde 3GS heeft en zij komt de dag door met BT, Wi-Fi, enz. aan en s'avonds heeft ze nog zo'n 70% over. Kan iemand mij helpen. Ik wil mijn 3GS echt niet weg doen maar als het zo door blijft gaan ... ( BTW: in vliegtuigmodus en als hij uitstaat verliest hij ook stroom ).

Ik hoop dat iemand hier een atwoord op weet.
Greetz!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-12, 18:26
Bfw30 Bfw30 is offline
• iOS 8.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag 070
Berichten: 75
Standaard

hallo. ik weet niet zeker of hij echt leeg gaat. ik had met de 3gs een luie batterij die op 80% al uitviel en dat bleek een fout op het logic board.
is het zo dat hij echt op 1/2% uitvalt of misschien loopt die dan nog door, dat het een fout is op het logic board die de percentage verkeerd weergeeft?
  #3  
Oud 19-03-12, 18:33
bjuurn bjuurn is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bfw30 Bekijk bericht
hallo. ik weet niet zeker of hij echt leeg gaat. ik had met de 3gs een luie batterij die op 80% al uitviel en dat bleek een fout op het logic board.
is het zo dat hij echt op 1/2% uitvalt of misschien loopt die dan nog door, dat het een fout is op het logic board die de percentage verkeerd weergeeft?
Nee hij valt al eerder uit rond 5%. Maar het kan misschien zijn dat het toch aan het logic board ligt. Hij blijft ook redelijk lang op 100% staan en neemt dan snel af. Enig idee hoe ik dat logic board terug in orde krijg? ( maar alles proberen :/ )

Alvast bedankt voor je reactie
Reageren

Labels
3gs, iphonne



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem batterij iPhone 3GS eviiphone iPhone algemeen 34 07-03-12 15:26
iPhone 3GS batterij probleem? vdd_under in crashreport kleindeefke iPhone algemeen 1 18-10-11 16:45
Iphone 4 batterij probleem osj iPhone algemeen 2 13-08-10 15:45
probleem bij nieuwe batterij voor 3GS met iOS4 gijski iPhone algemeen 4 09-07-10 16:09
Iphone 3gs batterij probleem? arthurderijke iPhone algemeen 2 30-09-09 10:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.