//

bediening oortjes doet het niet op iPhone4

bediening oortjes doet het niet op iPhone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, fanatiek aan het hardlopen en fietsen, waarbij ik mijn originele oortjes gebruik, i.c.m. budfits. Nu wist ik niet hoe de bediening van die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-12, 19:12
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard bediening oortjes doet het niet op iPhone4

Hallo allemaal,

fanatiek aan het hardlopen en fietsen, waarbij ik mijn originele oortjes gebruik, i.c.m. budfits. Nu wist ik niet hoe de bediening van die oortjes werkte. Ik heb info opgezocht en wilde er mee aan de slag. Maar; de bediening werkt bij mij niet. Met dezelfde oortjes in een iPod en de iPhone 3GS van mijn vrouw werken ze wel. Ook een ander setje originele oortjes doet bij mij niets, als het gaat om de bediening. Het geluid werkt perfect. Bellen heb ik nog niet geprobeerd. Zal ik eerstdaags eens proberen.

Iemand die advies heeft? Is er ergens een instelling die ik moet veranderen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 maart 2012 om 18:41 ----------

En opgelost!!! Er bleek een overschot aan 'broekzakpluis' in te zitten. vandaar dat de niet-originele oortjesplug er vaak uit schoot. Het werkt!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 22:27
Volume oortjes iPod iPhone4 iOS 5 Wally© iPhone algemeen 4 15-10-11 21:33
iPod Touch Oortjes doen het niet meer Maan-viS iPhone algemeen 1 08-05-10 01:22
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 22:58
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.