//

Meerdere e-mail accounts, 1 werkt niet lekker

Meerdere e-mail accounts, 1 werkt niet lekker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone meerdere e-mail accounts. Wanneer ik van mijn standaard account iets versuur gebruikt ie als afzender steeds het gmail account van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-12, 17:34
Hanvank Hanvank is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard Meerdere e-mail accounts, 1 werkt niet lekker

Ik heb op mijn iPhone meerdere e-mail accounts. Wanneer ik van mijn standaard account iets versuur gebruikt ie als afzender steeds het gmail account van mijn man!!! (Dit account staat op de iPhone omdat we een gezamenlijke agenda gebruiken.) Nadat ik dit account er helemaal uit heb gehaald blijft ie gewoon versturen vanaf het gmail-account van mijn man. Ook heb ik keurig gekozen dat het vanaf mijn account moet.

Dit staat natuurlijk heel slordig (het is alsof mijn man reageert op een bericht wanneer ik een mail beantwoord) en teven is het erg onhandig. Bij beantwoording van de mail die ik iemand heb gestuurd, krijgt mijn man dat antwoord toegestuurd.

Iemand een idee wat hier aan de hand is, en hoe dit te verhelpen is?

Ik kan namelijk, zoals alles nu loopt geen mailtjes versturen vanaf mijn standaard account. Erg spijtig, dat kan niet de bedoeling zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-12, 20:50
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Misschien een open deur, maar wat staat ingesteld bij;

Instellingen
E-mail, contacten, agenda's
Standaardaccount ???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meerdere E-mail accounts omejoop38 iPad algemeen 12 29-12-13 14:19
E-mail accounts niet verwijderbaar/wijzigbaar Leeuwin iPhone algemeen 5 31-05-11 23:48
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? meurkens iPhone algemeen 6 17-03-08 22:50
Mail versturen via EDGE en meerdere accounts Tjakka iPhone algemeen 3 30-12-07 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.