//

4s met 3g internet werkt niet door disable edge profiel??

4s met 3g internet werkt niet door disable edge profiel?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een raar probleempje, ik heb nu een maand mijn nieuwe 4s en sinds gister 1 april (geen grap is mijn nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-12, 19:31
Keesio Keesio is offline
• iOS 5.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard 4s met 3g internet werkt niet door disable edge profiel??

Hallo allemaal,

Ik heb een raar probleempje,
ik heb nu een maand mijn nieuwe 4s en sinds gister 1 april (geen grap is mijn nieuwe abonnement dus ingegaan met internet bij tmobile.
alleen werkt het dus nog niet, heb al gesoftreset en alles en gebeld met tmobile maar het werkt nog steeds niet.

Nu is er een mogelijkheid dat het niet door t-mobile komt, hiervoor had ik namelijk een iphone 3g zonder internet en om ongewenste kosten te voorkomen heb ik hierop het disable edge/3g profiel geinstalleerd.

Is het mogelijk dat met het overzetten van de instellingen dat profiel ook is meegeinstalleerd?
Ik heb uiteraard al in de instellingen van mn 4s gekeken maar daar is dus niks van te vinden, op mn 3g kan ik het profiel zo opzoeken en verwijderen.
Nou zei die gast van t-mobile dat het ook op je simkaart gezet wordt en zo dus gekoppieerd kan zijn???

Vaag verhaal waar ik niets van geloof maar mischien kan iemand me hier mee helpen??

Ik hoor het graag,

Groeten Kees
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-12, 19:45
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Je kan geen profiel installeren op je Sim kaart, dat is pure onzin. De profiel kan wel worden meegenomen naar een reservekopie, en misschien heb je deze weer terug gerestored op je 4S.

Probeer de iPhone te herstellen, en zonder de reservekopie te gebruiken op internet te gaan.

Volgens mij weet de t-mobile gast niet eens wat hij gezegd heeft..
__________________
  #3  
Oud 02-04-12, 20:06
Keesio Keesio is offline
• iOS 5.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

maar dan zou het profiel toch ook in mn menu moeten staan?
daar kan ik hem namelijk niet terugvinden, als ik naar instellingen> algemeen ga staat daar niet eens een optie profielen bij, of staat die ergens anders op de 4s?

Als ik mn iphone herstel ben ik gelijk ook weer al mn data enzo kwijt?
kheb m namelijk al een maand en hij is nu net lekker een beetje ingedeeld
  #4  
Oud 02-04-12, 20:10
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

http://www.unlockit.co.nz/unlock.php

Als je nou eens daar met je iPhone via Wi-Fi gaat, en dan je provider instellingen toepast?
  #5  
Oud 02-04-12, 20:22
Keesio Keesio is offline
• iOS 5.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

he rwk, als ik dan die apn wil installeren zegtie: er kan slechts 1 apn onfiguratie tegelijk worden geinstalleerd

en sinds ik dat gedaan heb is de map profiel er opens wel in de algemene instellingenmap
en daar staat dus ook in dat er verder geen profielen zijn geinstalleerd,
ik heb net ook bij stel opnieuw in, herstel alle instellingen gedaan en dus gereset maar ook dat heeft niks geholpen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 april 2012 om 18:25 ----------

is het mischien een idee om die disable edge/3g op mn 4s te installeren en dan weer te verwijderen? mischien dat het dan weg is ookal staat het er helemaal niet bij in het menu.??
  #6  
Oud 04-04-12, 20:48
Keesio Keesio is offline
• iOS 5.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

ik heb ondertussen mn iphone helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen en daarna configureer als nieuwe iphone gedaan, en dan werkt het 3g internet wel.
moet het dus toch door die backup komen, nadeel is dus wel dat ik dan al mn notities, foto's en filmpjes kwijt ben en mn hele telefoon weer opnieuw moet gaan indelen met apps.
of is er nog een andere manier om dat terug te krijgen? als ik die backup doe werkt mn internet weer niet
  #7  
Oud 04-04-12, 23:25
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keesio Bekijk bericht
ik heb ondertussen mn iphone helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen en daarna configureer als nieuwe iphone gedaan, en dan werkt het 3g internet wel.
moet het dus toch door die backup komen, nadeel is dus wel dat ik dan al mn notities, foto's en filmpjes kwijt ben en mn hele telefoon weer opnieuw moet gaan indelen met apps.
of is er nog een andere manier om dat terug te krijgen? als ik die backup doe werkt mn internet weer niet
Ha, mooi dat het gelukt is! Als het goed is, heb jij op iTunes een rij met apps die je gewoon kan toevoegen op je iPhone. Muziek kan je ook handmatig toevoegen. Foto's kan je alleen toevoegen als je die opgeslagen hebt.

Nu je hebt kunnen zien was je backup het probleem. Dus die moet je niet restoren en je krijgt vast hetzelfde probleem opnieuw!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Internet op me iPad 2 werkt niet meer komt het door Cydia? kobus12 iPad algemeen 2 31-10-11 11:49
Internet werkt niet met tmobile kaart in 2G 2drb Archief 3 03-11-09 17:44
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge tomnijhuis iPhone algemeen 14 29-04-09 17:02
iPhone 3G: Edge werkt niet met Rebel Simcard. conspiracy Unlock 0 22-04-09 15:46
edge werkt niet met mobistar thewitten Orange 8 14-03-09 01:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.