//

oude(re) iPhone bewaren hoe?

oude(re) iPhone bewaren hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nu vandaag mijn zwarte iphone4 na twee maand kwijt geweest te zijn voor herstelling een nieuw (ref) toestel gekregen. ik had op 2dehands een 3gs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-12, 16:55
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard oude(re) iPhone bewaren hoe?

nu vandaag mijn zwarte iphone4 na twee maand kwijt geweest te zijn voor herstelling een nieuw (ref) toestel gekregen. ik had op 2dehands een 3gs 2dehands gekocht om ondertussen niet zonder iphone te zitten.. nu vraag ik me af.hoe kan ik deze iphone 3gs het beste goed houden (batterij), omdat ik hoorde dat lang stil liggen of leeg in het doosje liggen niet goed is want het kan even duren voor mijn witte of zwarte iphone of de 3GS van mijn moeder natuurlijk terug binnen moet voor defect.. gewoon uitzetten lijkt mij het logische maar hoe zit dat met de batterij die leegloopt na een tijd.. want gans leeg is slecht voor deze dacht ik?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-12, 17:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy Bekijk bericht
gewoon uitzetten lijkt mij het logische maar hoe zit dat met de batterij die leegloopt na een tijd.. want gans leeg is slecht voor deze dacht ik?
De zelfontlading van een Lithium-Polymer cel is heel laag. Niet te vergelijken met een autoaccu of een NiMh accu in een Nokiaatje. Een jaartje houdt die LiPo cel het wel uit zonder problemen. Je moet de iPhone dan wel écht helemaal uitzetten.

Succes gewenst
  #3  
Oud 16-04-12, 17:23
jorrissubje jorrissubje is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Gewoon verkopen lijkt mij beste optie levert het nog wat op en zodra je ooit weer een tijdelijke nodig hebt koop je er weer een waar je zeker van weet dat die werkt
  #4  
Oud 16-04-12, 21:29
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Hij weet dat deze het goed doet...
  #5  
Oud 17-04-12, 21:07
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

ja hij werk prima.. ook geen schade . scherm is compleet krasvrij..achterkant lichte krasjes maar geen valschade of dergelijk en een goede batterij..darom dak hem graag wil bijhouden op deze manier.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HOE oude software iOS 4.x.x terugzetten? chsiphone iPhone algemeen 6 09-11-11 03:23
hoe verwijder ik oude contacten grandao74 iPhone algemeen 3 21-06-11 00:10
iPad: Ipad met oude firmware 3.2 naar 3.2.1 hoe ? klaasie Jailbreak 0 16-09-10 07:05
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) meul iTunes 3 29-12-08 14:59
Hoe oude apps te uninstallen ? kasper1985 Unlock [archief] 2 20-05-08 08:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.