//

IPhone 4 loopt vast. Foutmelding 14

IPhone 4 loopt vast. Foutmelding 14 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 viel plots uit. Herstel via DFU werkte maar kort. Dus op ITunes aangesloten en een herstel poging gedaan. In 1e instantie foutcodes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-12, 20:31
Cheese56 Cheese56 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard IPhone 4 loopt vast. Foutmelding 14

Mijn iPhone 4 viel plots uit. Herstel via DFU werkte maar kort. Dus op ITunes aangesloten en een herstel poging gedaan. In 1e instantie foutcodes 1601, 21 en 9 maar nu steeds weer fout code 14. Ik heb zoals geadviseerd wordt de beveiligings software weggehaald, de fire wall uitgeschakeld. Laptop via kabel op de modem aangesloten. Maar helaas. De IPhone zelf komt nu alleen nog maar met een zwart scherm. Kort met het apple logo en dan de pic met `stekker pijl Itunes´ . Ik heb ook de laptop van mijn vrouw geprobeerd. ITunes opnieuw geinstalleerd. Maar helaas ik kom niet verder. Wie heeft tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-12, 14:33
Cheese56 Cheese56 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

De laatste stap op de lijst met mogelijke oorzaken voor de foutmelding14 heb ik nu ook gedaan? Een nieuwe USB kabel gebruikt. Helaas probleem blijft. Ik heb een Iphone service in Wierden aangeschreven maar die reageren nog niet eens na 2 berichten. Zijn er nog adviezen?
  #3  
Oud 23-04-12, 15:08
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheese56 Bekijk bericht
De laatste stap op de lijst met mogelijke oorzaken voor de foutmelding14 heb ik nu ook gedaan? Een nieuwe USB kabel gebruikt. Helaas probleem blijft. Ik heb een Iphone service in Wierden aangeschreven maar die reageren nog niet eens na 2 berichten. Zijn er nog adviezen?
Ik denk dat je even naar de Apple Store in Amsterdam moet, indien je nog garantie hebt via Apple. Anders via de winkelier waar je hem hebt gekocht..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone loopt vast DJxReventon Jailbreak 1 07-04-11 18:33
iPhone: Help: Iphone loopt vast srgnn-38 Jailbreak 2 11-11-10 12:43
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
IPhone loopt vast jufmarloes iPhone algemeen 0 03-10-09 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.