Hey
zoals de titel zegt, men
iPhone 4S wordt in standby warm en als ik het niet door heb is die na 1,5u helemaal leeg, zonder openstaande background apps.
Men iphone is gejailbreaked, maar dat is die al vanaf de eerste dag dat
jailbreak uit kwam. Ik heb nooit problemen gehad en ik meen zelfs dat men batterlij langer mee ging door alle instellingen die ik kon uitschakelen op een snelle manier..
Sinds 2 weken nu heb ik het bovenstaand probleem. Het is enkel op te lossen wanneer ik
springboard herstart, dan doet men iphone weer normaal tot ik hem weer gebruik.
Ik heb alle apps en tweaks verwijderd die ik sinds 2w terug heb gedownload/geinstalleerd maar heb het probleem nog steeds.
Ik heb andere posts al gelezen, maar het was toch niet exact hetzelfde probleem als mij en heb dus geen oplossing gevonden. Ik zou men toestel kunnen restoren, maar dat probeer ik net te vermijden. Heb zeer veel moeite gedaan om uberhaubt die jailbreak erop te krijgen. Het ging niet zoals vele andere waar het vlotjes ging.. Bij mij duurde het 3 dagen voor het me is gelukt met alle mogelijke oplossingen
Hopelijk kan iemand van jullie me toch helpen.. Ik heb battery doctor gedownload, zo dat ik kan zien wat er allemaal open staat als zonder achtergrond apps. Misschien is er een setting die ervoor zorgt dat men gsm zo doet:
- mobile mail
- mobile phone
- SCHelper
- securityd
- commcentermobile
- keybagd
- spd
- springboard
- mediaserverd
- networkd
- aosnotifyd
- BTServer