//

iphone warm en batterij leeggezogen op 1,5u in standby

iphone warm en batterij leeggezogen op 1,5u in standby discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey zoals de titel zegt, men iphone 4S wordt in standby warm en als ik het niet door heb is die na 1,5u helemaal leeg, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-12, 12:55
jeremygl jeremygl is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 8
Standaard iphone warm en batterij leeggezogen op 1,5u in standby

Hey

zoals de titel zegt, men iphone 4S wordt in standby warm en als ik het niet door heb is die na 1,5u helemaal leeg, zonder openstaande background apps.

Men iphone is gejailbreaked, maar dat is die al vanaf de eerste dag dat jailbreak uit kwam. Ik heb nooit problemen gehad en ik meen zelfs dat men batterlij langer mee ging door alle instellingen die ik kon uitschakelen op een snelle manier..

Sinds 2 weken nu heb ik het bovenstaand probleem. Het is enkel op te lossen wanneer ik springboard herstart, dan doet men iphone weer normaal tot ik hem weer gebruik.

Ik heb alle apps en tweaks verwijderd die ik sinds 2w terug heb gedownload/geinstalleerd maar heb het probleem nog steeds.

Ik heb andere posts al gelezen, maar het was toch niet exact hetzelfde probleem als mij en heb dus geen oplossing gevonden. Ik zou men toestel kunnen restoren, maar dat probeer ik net te vermijden. Heb zeer veel moeite gedaan om uberhaubt die jailbreak erop te krijgen. Het ging niet zoals vele andere waar het vlotjes ging.. Bij mij duurde het 3 dagen voor het me is gelukt met alle mogelijke oplossingen

Hopelijk kan iemand van jullie me toch helpen.. Ik heb battery doctor gedownload, zo dat ik kan zien wat er allemaal open staat als zonder achtergrond apps. Misschien is er een setting die ervoor zorgt dat men gsm zo doet:

- mobile mail
- mobile phone
- SCHelper
- securityd
- commcentermobile
- keybagd
- spd
- springboard
- mediaserverd
- networkd
- aosnotifyd
- BTServer
- aggregated
- apsd
- dataaccessd
- fairplayd.N94
- fseventsd
- iapd
- imagent
- locationd
- mDNSResponder
- mediaremoted
- ubd
- Wi-Fid
- sbsettingsd
- servicemonitorAg
- powerd
- lockdownd
- commcenter
- configd
- syslogd
- notifyd
- usereventagent
- launchd
- kernel_task

Waarschijnlijk zijn jullie hier niet veel mee.. Ik weet het niet

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door XIII; 20-04-12 om 13:08. Reden: App verwijderd; geen support voor illegale handelingen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-12, 01:11
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

Meschien dat het de BTserver ligt en ik geef een advies mee haal jailbreak eraf test hem een paar dagen blijf het probleem houden dan is het hardware matig
  #3  
Oud 21-04-12, 01:34
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

volgende installeren : crash reporter via cydia en kijken of je crash reports hebt.

SBsettings installeren en kijken welke services aanstaan :

bluetooth,
edge 3g,
data,
location,
openssh,
enz
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #4  
Oud 22-04-12, 00:21
jeremygl jeremygl is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
volgende installeren : crash reporter via cydia en kijken of je crash reports hebt.

SBsettings installeren en kijken welke services aanstaan :

bluetooth,
edge 3g,
data,
location,
openssh,
enz
SBsettings had ik er al opstaan en hier zorg ik altijd voor de juiste instellingen... vanaf ik huis verlaat, gaat Wi-Fi af en vanaf ik 3G nodig heb, gaat data aan tot ik die niet meer nodig heb.

crash report ken ik niet, ik zal het eens downloaden.

Voorlopig heb ik momenteel geen problemen meer ondervonden en dat was vanaf ik winterboard had verwijderd... deze is inmiddels terug geinstalleerd op men gsm na 2d uittesten of men iphone raar deed zoals voorheen (wat niet het geval was).

Ik denk dat er een software foutje zit in winterboard.. maar toch bedankt voor de hulp.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 april 2012 om 00:30 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeremygl Bekijk bericht
SBsettings had ik er al opstaan en hier zorg ik altijd voor de juiste instellingen... vanaf ik huis verlaat, gaat Wi-Fi af en vanaf ik 3G nodig heb, gaat data aan tot ik die niet meer nodig heb.

crash report ken ik niet, ik zal het eens downloaden.

Voorlopig heb ik momenteel geen problemen meer ondervonden en dat was vanaf ik winterboard had verwijderd... deze is inmiddels terug geinstalleerd op men gsm na 2d uittesten of men iphone raar deed zoals voorheen (wat niet het geval was).

Ik denk dat er een software foutje zit in winterboard.. maar toch bedankt voor de hulp.
Ok, so ive installed crash reporter. There is one 'app or i dont know what its called exactly' that has crashed 16 times. All on the 16 apr 2012 between 17:45:52 and 17:47:01 ---> its called: launchd

What is launchd? And should i try to fix it if the last day i had the crash was on the date mentioned above?

edit: (sry voor het engels.. ik was even in het engels aant nadenken )

Laatst gewijzigd door jeremygl; 22-04-12 om 00:32.
  #5  
Oud 09-02-15, 15:47
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

ik heb tevens een probleem met de batterij ; ik stel vast dat deze wanneer de stroomkabel eruit is, onmiddellijk in vrije val gaat. Er draait niets op de achtergrond, hij ligt naast mijn bed, dus heeft Wi-Fi verbinding.
Ik heb nu een app die kijkt naar het batterijgebruik en zie dat "mediaserverd" en "aggregated" de boosdoeners zijn. Kan iemand mij helpen want ik weet niet wat dit is....
__________________
waar blijft de Jailbreak ?
  #6  
Oud 09-02-15, 15:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk bericht
Ik heb nu een app die kijkt naar het batterijgebruik en zie dat "mediaserverd" de boosdoener is. Kan iemand mij helpen want ik weet niet wat dit is....
"mediaserverd" is de Media Daemon die verantwoordelijk is voor alles wat met deuntjes, plaatjes en filmpjes te maken heeft. Als die Daemon vernaggeld is door een, niet al te slimme, jailbreak tweak zou die wel eens veel energie kunnen verbruiken,
  #7  
Oud 09-02-15, 15:58
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

wat moet ik daaruit verstaan ? is dat een tekstfile of een bestandje ? Als dat een bestand is, kan ik dat ergens 'proper' downloaden ?
  #8  
Oud 09-02-15, 16:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk bericht
wat moet ik daaruit verstaan ? is dat een tekstfile of een bestandje ?
Een Daemon is in Unix een binaire excutable die onderdeel is van het besturingssysteem (iOS). In Windows noemt men dat een proces. Een jailbreak tweak kan de property list van een Daemon aanpassen (en ook vernaggelen).

Kijk na wat voor "slimme" tweaks je allemaal geïnstalleerd hebt die "iets" doen met muziek, foto's en video's. Succes gewenst.
  #9  
Oud 09-02-15, 16:17
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

bij nazicht kan het mogelijk 'hey siri' zijn, dit heb ik recent geinstalleerd, mogelijk dat die op de achtergrond dus luistert naar een opdracht. Ik heb ze er intussen af gegooid en wacht af
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij iPhone wordt warm ClaudiaB iPhone algemeen 3 12-03-12 15:21
Batterij warm na opladen X-Tince iPhone algemeen 9 08-08-10 14:14
iphone word warm en batterij in een halve dag leeg... hvdl iPhone algemeen 8 21-03-10 19:10
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? Guido85 Archief 2 05-10-09 12:12
Batterij gebruik & standby Undertaxxx iPhone algemeen 29 05-10-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.