//

Opwarmen Iphone?

Opwarmen Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Wanneer ik mijn Iphone lang en intensief gebruik(veel installeer ed) en hem tegelijk aan de lader heb hangen warmt hij akkelig op... Niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-08, 18:28
Thomas86 Thomas86 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard Opwarmen Iphone?

Hey iedereen,

Wanneer ik mijn Iphone lang en intensief gebruik(veel installeer ed) en hem tegelijk aan de lader heb hangen warmt hij akkelig op... Niet dat hij echt HEET is, maar toch behoorlijk warm... Hij is pas 2dagen oud, en nog niet heel veel gedownload... Iemand hier ervaring mee of is dit "normaal"?

Groeten en alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-08, 18:33
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Doet je Wi-Fi het nog wel? Ik heb dit gehad bij een iPhone waarvan de Wi-Fi module het helemaal niet meer deed. De batterij liep ook bijzonder snel leeg.
  #3  
Oud 21-04-08, 18:37
Thomas86 Thomas86 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Ja mijn Wi-Fi werkt nog, eigenlijk doet alles het redelijk... Heb daarstraks wel gehad dat ie niet meer uit sleep kwam, niet met home, en niet met on/off-knop.. Toen moest ik hem aan de lader hangen voor hij het terug deed. En ik kon eerder ook niks meer van mijn installer halen, maar 7sec de home-knop inhouden bracht gelukkig de oplossing voor mijn geval.
Voor de rest doet hij het aardig, ooit wat traag na iets nieuws te hebbe geïnstalleerd, ma das 10sec later ook voorbij.

Groeten
  #4  
Oud 21-04-08, 20:37
Lorsk8's schermafbeelding
Lorsk8 Lorsk8 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 160
Standaard

Bij mij wordt hij ook meestal aardig warm... Volgens mij is dat alleen bij het gebruiken en opladen tegelijk (doe ik ook vaak btw). Ik weet iig 1 ding wat je niet moet doen: Customize installeren!! Mijn hele iPhone dacht daardoor dat hij op 1.1.3 zat (ipv 1.1.4) waardoor ik hem weer helemaal opnieuw moest restoren, jailbreaken enz.
  #5  
Oud 21-04-08, 22:09
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

bij mij heeft hij 4uur in de vlakke zon gelegen op dashboard in camion van het werk, en deed in een dutje, de gsm was zo warm geworden, dat de simkaart erin krom was getrokken en de iphone werkt nog altijd.

Conclusie bij mij : deze kan toch redelijk wat verdragen.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #6  
Oud 22-04-08, 01:14
Thomas86 Thomas86 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Wederom thx voor de snelle reacties op mijn Iphone-beginnersvragen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G schakelt zichzelf uit bij opwarmen jan.vandommelen iPhone algemeen 0 14-03-11 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.