//

Hotmail op Iphone, Ipad en Mac komt niet overeen

Hotmail op Iphone, Ipad en Mac komt niet overeen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb op mijn iphone, ipad en mac book mijn beide hotmail account ingesteld. Deze kanis nu prima lezen op alle drie de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-05-12, 22:41
avanbeinum avanbeinum is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard Hotmail op Iphone, Ipad en Mac komt niet overeen

Hallo allen,

Ik heb op mijn iphone, ipad en mac book mijn beide hotmail account ingesteld. Deze kanis nu prima lezen op alle drie de apparaten en ook kan ik mail versturen. Nu is het enige probleem dat ze onderling geen gegevens uitwisselen. Dus als ik via mijn iphone de mail beantwoord dan staat deze op mijn ipad nog als ongelezen. Voor mijn werkmail (dat heb ik middels exchange microsoft) ingesteld werkt dit echter wel goed. Hoe kan dat?
Moet ik de hotmailaccount ook op exchange instellen of is er iets anders dat ik verkeerd heb gedaan?

Alvast bedankt!

Adrienne

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 mei 2012 om 22:42 ----------

Ter aanvulling, kan ik beter via de icloud gaan werken? Door twee nieuwe emailadressen aan te maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-12, 22:59
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Gebruik je nu POP3 voor Hotmail?

Dan zou Exchange gebruiken inderdaad kunnen helpen!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 01-05-12, 23:11
avanbeinum avanbeinum is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Op iphone en ipad heb ik bij het aanmaken van de mail gewoon gebruik gemaakt van de keuze 'hotmail'. Ik zou deze accounts kunnen verwijderen en dan een exchange account aan kunnen maken. Dan worden er wel meer gegevens gevraagd... moet ik wel even uitzoeken wat ik allemaal in moet vullen!
In ieder geval hartelijk dank voor de reactie!
  #4  
Oud 01-05-12, 23:32
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Zie Exchange ActiveSync voor Hotmail geactiveerd: push mail op de iPhone - iPhoneclub.nl
  #5  
Oud 24-11-12, 21:56
Air330's schermafbeelding
Air330 Air330 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Naarden
Berichten: 20
Standaard

Ik loop een beetje tegen hetzelfde aan. Heb al veel gezocht op internet maar kom er niet uit. Mijn vrouw gebruikt hotmail op haar iPhone en MacBook. Deze synchroniseren niet want als zij een mail op haar iPhone bekijkt staat hij als ongelezen in Mail op haar MacBook.
Ik lees veel over Exchange en heb dit ook geprobeerd te installeren. Het probleem is dat als ik een exchange account wil toevoegen ik hetzelfde schermpje krijg als bij hotmail account, dus geen Domain veld.

Het zou iets simpels kunnen zijn maar ik kan hier nergens iets over vinden.
Ook op mijn iPhone, gebruik geen hotmail maar GMail, ontbreekt dit veld bij Exchange account.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: song en afbeelding komt niet overeen fasteddyr Muziek, foto & video 2 12-01-11 06:38
Hotmail komt niet meer binnen along-came-polly iPhone algemeen 0 12-04-10 13:27
HiPhone komt voor 99% overeen met de iPhone iCulture iPhone algemeen 41 12-05-08 17:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.