//

iPhone 4 16GB vast op infinity boot logo

iPhone 4 16GB vast op infinity boot logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals het onderwerp al zegt, ik heb een iphone 4 16GB op 5.1 tethered gejailbreakt. Ik was op cydia en installeerde een aantal dingen, ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-12, 19:11
Guest-20140609160419
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard iPhone 4 16GB vast op infinity boot logo

Zoals het onderwerp al zegt, ik heb een iphone 4 16GB op 5.1 tethered gejailbreakt.
Ik was op cydia en installeerde een aantal dingen, ( semitether, spite)
en toen klikte ik op reboot, en toen ging de iphone uit, maar niet meer aan..
het was 's avonds, hij bleef maar op de apple logo en toen dacht ik maar ik laat hem wel zo en kijk of hij vanavond in de normale mode is, maar nee. hij bleed op het apple logotje..
als ik de sleep button of home button in hou gaat hij 3 seconden uit en dan weer automatisch aan.. en itunes wilt hem ook niet herkennen tinyumbrella ook niet.. dus eigenlijk mijn computer herkent het niet..
nu is mijn vraag, wat kan ik het beste doen? ik heb de toestal via KPN aangeschaft dmv een abbonement, KPN wilt mij er niet bij helpen, en ook sowieso de laatste keer dat ik bij hun een klant ben..
enige suggesties om hoe of wat ik kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-12, 19:17
An0n An0n is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 15
Standaard

Komt omdat het een "tethered" versie is.
Je moet dus met het progje waarmee je hem hebt gejailbreakt bij extra en "just boot" klikken.
Succes !!
  #3  
Oud 08-05-12, 20:49
Guest-20140609160419
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

nee.. de computer herkent het niet.. was ik daar niet duidelijk over?
  #4  
Oud 08-05-12, 21:18
xXHardCoreXx xXHardCoreXx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 23
Standaard

houd de uitknop 3 seconden ingedrukt tot je het appel logo ziet dan hou je ook de home knop ingedrukt 10 sec dan heb je dus de uitknop en de home knop ingedrukt dan hou je alleen de home knop ingedrukt voor 13 sec en ga je naar redsnow en druk je op extra's en dan just boot! en dan moet het lukken
Suc6
  #5  
Oud 08-05-12, 21:30
Guest-20140609160419
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

in DFU mode komen lukt niet.. hij gaat dan automatisch 3 seconden uit en dan weer meteen aan.. hoe ik ook in de dfu mode probeerde te komen, zelfs een geforceerde herstel lukt niet omdat mn pc het maar niet wilt herkennen
  #6  
Oud 08-05-12, 21:30
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Je moet je iPhone met de PC verbinden, sluit vervolgens iTunes en start RedSn0w. Plaats nu je iPhone in DFU Mode. Klik op Extras --> Just boot. Dan gaat ie weer als een zonnetje werken!
  #7  
Oud 09-05-12, 19:09
Guest-20140609160419
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat ik zou steeds zeg, de computer herkent het niet, ik kan niet op DFU mode komen, als ik het probeer gaat ie voor 3 seconden maar uit en dan automatisch aan... het werkt niet :s is het misschien een hardware probleem?
  #8  
Oud 09-05-12, 19:20
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Nee dat is geen hardware probleem want DFU Mode is de krachtigste tool op de iPhone, je doet waarschijnlijk echt iets verkeerd met de knoppencombinatie. Zorg dat je hem in DFU zet en niet bijvoorbeeld Recovery Mode. Misschien een andere PC proberen of de iPhone herstellen in iTunes? Je moet wel eerst je iPhone verbinden met de computer voor je in DFU kan!
  #9  
Oud 10-05-12, 23:35
Guest-20140609160419
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

naja, ik heb hem opgestuurd voor reparatie bij kpn, nou maar kopen dat ze niet komen met zovan ja dit is waterschade ofzo, maar daadwerkelijk ook gaan maken (dit wordt de 3de keer opsturen)
Reageren

Labels
apple logo, boot logo, iphone, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: 4.3.3 Boot Logo Stuck Highmastdon Jailbreak 0 22-08-11 11:02
Iphone4 - Custom Boot Logo rickdehoop iPhone algemeen 3 04-11-10 14:17
iPhone: Boot process zien ipv Apple logo yozd Jailbreak 6 23-04-10 16:17
Costum Boot Logo's spysical Jailbreak apps en thema's 3 23-11-09 14:24
iPhoneclub boot en recovery logo iMario Jailbreak apps en thema's 8 21-09-08 01:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.