//

Slecht bereik op mijn iPhone?

Slecht bereik op mijn iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nadat ik écht mijn trage 3G zat begon te worden ben ik toch maar overgegaan naar de iPhone 3Gs. Ik moet zeggen het is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-12, 19:57
theappleboy theappleboy is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard Slecht bereik op mijn iPhone?

Hallo,

Nadat ik écht mijn trage 3G zat begon te worden ben ik toch maar overgegaan naar de iPhone 3Gs. Ik moet zeggen het is een hele opluchting maar er is toch wel een groot probleem. Ik heb met mijn oude iPhone nooit problemen gehad met ontvangst, echter op de 3Gs lijkt het niet echt goed te gaan daarmee. Hij komt als het goed is van T-Mobile en hij heeft nu de 5.1.1 update geïnstalleerd. Heel erg vaak staat er; Geen Service, of hij blijft maar zoeken. Maar sommige plekken heb ik wel gewoon bereik. Eigenlijk gebruik ik altijd KPN maar daar was de ontvangst nóg slechter mee. Ook lijkt de telefoon keen verschil te zien tussen 2G en 3G netwerk. Als ik 3G aan of uit switch dan gaat hij niet opnieuw verbinden en zoeken naar netwerk, wat mijn oude iPhone wel deed. Misschien ligt dit aan iOS 5? Misschien zit er een bug in een app ofzo die iets blokkeert?

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden!

Alvast bedankt voor alle hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-12, 20:01
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik heb precies ditzelfde probleem. Ik heb het pas sinds 5.1 volgens mij... Nog steeds niet een oplossing gevonden. Mijn 3Gs heeft eerder altijd goed gewerkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS Slecht bereik lizzjuuh Vodafone 3 25-04-12 00:23
Iphone plotseling droevig slecht bereik larsvg iPhone algemeen 1 01-07-11 09:02
iPhone 4 slecht bereik sinds 4.1 Vishan07 iPhone algemeen 18 28-03-11 16:37
slecht bereik tmobile iphone 3GS bibitheone Odido (T-Mobile) 2 03-06-10 15:44
1G iPhone met verschrikkelijk slecht bereik.. AceHighHugo iPhone algemeen 3 28-08-09 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.