//

Bluetooth zichtbaarheid

Bluetooth zichtbaarheid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn iPhone in de auto met een bluetooth carkit (Pioneer autoradio met bluetooth). Pairen gaat prima. Maar de carkit maakt alleen automatisch verbinding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-08, 10:08
amphora amphora is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard Bluetooth zichtbaarheid

Ik gebruik mijn iPhone in de auto met een bluetooth carkit (Pioneer autoradio met bluetooth). Pairen gaat prima. Maar de carkit maakt alleen automatisch verbinding met de iPhone als ik op de iPhone ga naar Instellingen->Algemeen->Bluetooth, want alleen dan is de iPhone detecteerbaar voor andere bluetooth apparaten. Is er een manier om de iPhone altijd zichtbaar te laten zijn? Via een kleine app of andere hack? Want iedere keer instappen in de auto en handmatig verbinding maken zit ik eigenlijk niet op te wachten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-08, 10:12
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Geen probleem hier met mijn bluetooth carkit.
Carkit "pairt" gewoon wanneer ik de sleutel in het contact steek.

Welke firmware heb je? Ik heb 1.1.4 Mocht je een oudere hebben zit het probleem misschien daarin?
  #3  
Oud 23-04-08, 10:14
amphora amphora is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Ik heb 1.1.4 firmware. Maar dat is het probleem niet. Probleem is dat (vrijwel alle) Pioneer bluetooth radio's alleen maar auto connecten met een telefoon die discoverable is. En dat is de iPhone niet tenzij je naar instellingen gaat. Dit moet toch software matig op te lossen zijn.

Laatst gewijzigd door amphora; 23-04-08 om 10:36.
  #4  
Oud 09-12-09, 12:48
alainvandeneede alainvandeneede is offline
• iOS 8.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Kontich
Berichten: 11
Standaard

ik heb het zelfde probleem, parot carkit. tot enkele weken geleden duurde het minuten lang, maar de verbinding kwam er wel automatisch. sinds enkele weken moet ik echt naar instellingen bluetooth om verbinding te maken.

en heb geen upgrade gedaan van de software.

Alain
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 11:30
Bluetooth Artje1983 Archief 6 03-11-08 19:33
Zichtbaarheid van aantal karakters in een sms op de iphone!? Titan1980 Archief 1 08-03-08 10:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.