//

iPhone 3G valt uit in standby

iPhone 3G valt uit in standby discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet de oplossing voor mijn iPhone 3G? Hij valt steeds uit als die standby staat, ik krijg dan een zwart scherm en krijg hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-12, 14:29
SanneZ SanneZ is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 3G valt uit in standby

Wie weet de oplossing voor mijn iPhone 3G?
Hij valt steeds uit als die standby staat, ik krijg dan een zwart scherm en krijg hem alleen aan als ik home en powerknop tegelijk indruk, Het duurt even, dan krijg ik het applelogo en het rare is dat ik hem niet hoef te ontgrendelen. Als hij in de oplader of aan mijn laptop zit valt die niet uit.
Ik heb hem al hersteld (wel de laatste backup terug gezet, kan niet vinden waar ik een oudere update erop kan zetten) Heb ook bij instellingen automatisch slot op nooit gezet. Maar verhelpt het probleem allemaal niet.. Wie kan mij helpen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 mei 2012 om 16:16 ----------

Voor degene die ook een oplossing zoeken; je kan proberen via instellingen van je telefoon 'stel opnieuw in', 'wis alle inhoud en instellingen', 'wis iphone'. Als die daarmee klaar is, aan itunes zetten en synchroniseren. Bij mij hielp het helaas niet, zelfs als die 'leeg' is valt die uit bij standby. Dus denk dat het een hardware probleem is.. Mocht iemand nog een idee hebben, ik hoor het graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-12, 15:55
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Heb identiek hetzelfde voor met mijn 4S en dit al de dag na de aankoop. Herstellen enz. heeft bij mij ook geen oplossing geboden. Toestel uiteindelijk maar laten opsturen. Nu is het even afwachten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s Standby Wi-Fi uit? hot12345 Wi-Fi 15 30-12-12 21:12
iPhone 4 komt niet uit standby JonCamaro iPhone algemeen 0 20-02-11 12:03
Iphone 3G valt uit in standby ajoepie iPhone algemeen 0 27-08-10 18:48
IPhone gaat uit in standby mode RemcoR iPhone algemeen 14 08-08-08 10:42
iPhone komt niet uit standby. Kermi iPhone algemeen 9 24-06-08 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.