//

iphone 3gs blijft op apple logo hangen, en unlock knop kapot

iphone 3gs blijft op apple logo hangen, en unlock knop kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3gs, en mijn lock knopje is kapot, en had hem gejailbreakt. Vorige keer wou ik mijn Iphone verkopen, en heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-12, 00:15
lady038 lady038 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard iphone 3gs blijft op apple logo hangen, en unlock knop kapot

Hallo,

Ik heb een Iphone 3gs, en mijn lock knopje is kapot, en had hem gejailbreakt. Vorige keer wou ik mijn Iphone verkopen, en heb de jailbreak eraf gegooid, waardoor mijn iphone uitging. Omdat mijn lockknop kapot is, krijg ik hem alleen aan via de oplader. Maar hier blijft hij hangen op 't apple logo, en een ''ladings rondje'' na een tijdje valt hij uit en gaat ie weer aan, en blijft hij weer opnieuw hangen op dat apple logo, dit blijft hij steeds herhalen.. Ook nieuwste Itunes gedownload, en apparaten gezocht, ook Itunes kan hem niet vinden..

hebben jullie enig idee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-14, 14:31
tomtombooo tomtombooo is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

ik heb hetzelfde probleem , hopelijk komt er snel een oplossing
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot MBoxma iPhone algemeen 6 09-01-14 20:50
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet roberts7 iPhone algemeen 1 24-05-10 16:43
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen Gerbert iPhone algemeen 33 15-05-10 01:23
iPhone 1e gen.: Iphone blijft hangen bij pineapple logo: power button kapot renzzz1977 Unlock 1 22-02-10 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.