//

Malware iphone4???

Malware iphone4??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Kortelings heb ik een mail op mijn Iphone 4 ontvangen ( niet op Imac of Ipad), die ik er niet meer af krijg. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-05-12, 17:19
Applemanneke Applemanneke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: België
Berichten: 3
Standaard Malware iphone4???

Dag allemaal,

Kortelings heb ik een mail op mijn Iphone 4 ontvangen ( niet op Imac of Ipad), die ik er niet meer af krijg. Deze mail is (Geen afzender) (geen onderwerp) dit bericht heeft geen inhoud, datum verzending of ontvangst 1/01/70.
Weet iemand hoe ik deze mail kan verwijderen buiten het normale procedure via wijzig????
Moet ik mij zorgen maken dat dit malware is zodat zij via mijn kaart kunnen bellen, surfen of wat ook op mijn kosten???

Dank alvast voor jullie antwoorden,
Eddy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-12, 17:29
imoker imoker is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 20
Standaard

1 jaar later werd de email uitgevonden
Misschien door het synchroniseren met icloud/computer ofso dat ie hem telkens weer terugdoet oid?
Dus kijk even op je computer/icloud misschien dat je via daar kan/moet verwijderen.
  #3  
Oud 28-05-12, 18:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applemanneke Bekijk bericht
Kortelings heb ik een mail op mijn Iphone 4 ontvangen ( niet op Imac of Ipad), die ik er niet meer af krijg. Deze mail is (Geen afzender) (geen onderwerp) dit bericht heeft geen inhoud, datum verzending of ontvangst 1/01/70.
01011970 00u00m00 is een heel speciale datum, dat is namelijk de Unix (Posix) Epoch.

Heb jij het één of ander Unix apparaat dat een e-mail verstuurt naar jou in geval van problemen. Unix apparaten zijn OS X computers maar ook een Time Capsule/Airport Extreme/Airport Express want die draaien onder NetBSD wat ook weer Unix is.

Als die e-mail gericht is aan een @me.com adres dan kan je inderdaad eens gaan kijken in www.icloud.com (of www.mobileme.com als je dat gebruikt) of je daar de e-mail kan verwijderen.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 28-05-12 om 18:37. Reden: Schreifvauten
  #4  
Oud 28-05-12, 18:34
Applemanneke Applemanneke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: België
Berichten: 3
Standaard Malware iphone4

Dank voor uw antwoord,
Waarschijnlijk is het een unix epoch, wat ik niet kende. 'k zal verder zoeken via iCloud.
Nogmaals dank
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
malware op de iphone Lucien1966 iPhone algemeen 6 04-06-10 19:42
Mogelijke malware?! Shorty01 iPhone algemeen 7 17-03-08 14:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.