//

3G werkt niet

3G werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone kenners, Ik heb jullie hulp nodig, als nietsbegrijpende Iphone gebruiker. Ik heb een Iphone 3 overgenomen van mijn zusje. De telefoon is gejailbreakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-05-12, 18:06
Indravl Indravl is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard 3G werkt niet

Beste Iphone kenners,

Ik heb jullie hulp nodig, als nietsbegrijpende Iphone gebruiker.
Ik heb een Iphone 3 overgenomen van mijn zusje. De telefoon is gejailbreakt en mijn zusje gebruikte hem in Nederland met Tmobile.
Ik woon in Spanje en heb een abonnement bij orange. Alles werkt, behalve mijn 3G. Ik had de hoop opgegeven en gedacht dat mijn 3G gewoon niet werkte. Totdat ik gister bij een vriend was en zijn orange SIM kaart met 3G wel gewoon werkt op mijn mobiel! Ik ben naar de winkel gegaan en heb een duplicaat van mijn SIM aangevraagd, maar helaas nog steeds doet internet het niet. De verkoper gaf aan dat het aan de jailbreak ligt en dat sommige SIM kaarten wel werken en andere niet. Het rare is, is dat mijn SIM kaart wel gewoon werkt. Het gaat alleen om de 3G, Wi-Fi werkt ook.
Heb ik gewoon pech of is hier iets aan te doen?
Ik heb hier totaal geen verstand van, dus svp geen al te lastige termen

Groet, Indra
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-12, 18:11
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Beste,

Je moet even bij de instellingen van je iPhone de netwerkgegevens goed instellen. Dan moet je even op de website van Orange kijken wat die instellingen precies zijn. Je moet dan naar Instellingen --> Algemeen --> Netwerk en dan ergens kan je de servers van je netwerk invullen. Wat ook KAN is dat je op een plek in Spanje geen 3G dekking hebt

succes!
  #3  
Oud 28-05-12, 18:30
Indravl Indravl is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

En heeft internet- tethering hier iets mee te maken? Ik zag deze link: Tethering voor alle netwerken op je iPhone - iPhoneclub.nl en daar ontdekte ik dat Orange niet onder de providers in Spanje valt, wel vodafone, yoigo en movistar. Kan het daarmee te maken hebben? Moet ik gewoon overstappen?

Ik heb de APN al veranderd naar Spanje btw, maar veranderd niks..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
winterboard doet het niet , 5 icon dock, werkt niet 5 column springboard ook niet m1chelle92 iPhone algemeen 9 17-11-11 18:21
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 13:54
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 20:31
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.