//

Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie

Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste luitjes, Ik heb van een vriendin een iPod Touch 1G die niet helemaal goed werkte. Scherm was gebroken en batterij was na 5 minuten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-12, 19:42
noelite noelite is offline
• iOS 3.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie

Beste luitjes,

Ik heb van een vriendin een iPod Touch 1G die niet helemaal goed werkte. Scherm was gebroken en batterij was na 5 minuten al leeg.

Ik heb gister een nieuwe batterij op het pcb gesoldeerd en het werkt prima. Ook heb ik een nieuw scherm en digitizer gemonteerd. Nu heb ik echter een raar probleempje; het bovenste gedeelte van het scherm werkt niet helemaal goed.

Ik kan op het bovenste gedeelte van het scherm wel ''sliden'' maar als ik een app aanraak dan gebeurt er niks. Het onderste gedeelte van het scherm werkt wel prima.

Weten jullie waar dit aan ligt? Moet ik een nieuw scherm en digitizer monteren of zou het zooitje uit elkaar halen en weer in elkaar zetten ook kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

noelite
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-06-12, 18:50
noelite noelite is offline
• iOS 3.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

schopje omhoog
  #3  
Oud 05-06-12, 18:55
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Als het geen software probleem is lijkt het erop dat je Digitizer niet goed is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP!! Linker gedeelte scherm werkt niet nanninga86 iPhone algemeen 0 15-11-10 17:01
Gedeelte scherm werkt niet Berwin iPhone algemeen 3 18-08-10 03:28
touch gedeelte scherm werkt ineens niet meer bazz1977 iPhone algemeen 13 22-10-09 11:55
iPod gedeelte werkt niet correct Endness iPhone algemeen 2 21-04-09 17:03
Onderste gedeelte van scherm werkt niet meer! Jeroenj Archief 1 17-07-08 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.