//

Abonnement Simpel afgesloten.

Abonnement Simpel afgesloten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb zojuist een abonnement afgesloten bij Simpel (24 maanden), met 100 belminuten en 50MB internetbundel. In totaal betaal ik hier €5,00 per maand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-06-12, 19:48
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard Abonnement Simpel afgesloten.

Hey,

Ik heb zojuist een abonnement afgesloten bij Simpel (24 maanden), met 100 belminuten en 50MB internetbundel. In totaal betaal ik hier €5,00 per maand voor. Nu heb ik twee vragen:

Hoe stel ik de iPhone in voor het internetgebruik van Simpel (netwerkinstellingen?)

en

Hoe zorg ik ervoor dat ik absoluut NIET over mijn internetbundel heenga, is dit te limieteren of is het verbruik bij te houden?

Hoor het graag, alvast bedankt!

gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-06-12, 20:10
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

50 mb is wel wat weinig. heb een 2gig bundel en kom maar net maandelijks toe.
  #3  
Oud 07-06-12, 20:15
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Het punt is dat ik ENKEL whatsapp gebruik buiten het bereik van Wi-Fi.
  #4  
Oud 07-06-12, 20:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashingst Bekijk bericht

Hoe zorg ik ervoor dat ik absoluut NIET over mijn internetbundel heenga, is dit te limieteren of is het verbruik bij te houden?
50 MB is zo goed als niets Dat is dan 1,67 MB/dag. Dat heb alleen al nodig om de 3G verbidning in stand te houden. Hest beste is dat je mobiele data helemaal uitzet als je het niet nodig hebt
  #5  
Oud 07-06-12, 20:24
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik gebruik dus ook geen 3G, enkel gewoon mobiel data om mijn berichtjes binnen te halen, meer niet.
  #6  
Oud 07-06-12, 20:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashingst Bekijk bericht
Ik gebruik dus ook geen 3G, enkel gewoon mobiel data om mijn berichtjes binnen te halen, meer niet.
Welke mobile data gebruik jij dan gewoon? GPRS? Dat maakt voor het data volume weinig uit, het is alleen veeeeeeeeeeeeel trager.

Succes verder
  #7  
Oud 07-06-12, 20:29
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik heb wel eens een prepaid blox van Vodafone gehad op m'n iPhone, had 500MB en had niet eens 15MB gebruikt (niet overdreven). Maar hoe kan ik het internetgebruik bijhouden? Of is er een app van simpel die dat kan ofzo?

UPDATE: Heb de app Bundels gespot in de App Store, houdt dit ook het gebruik van internet MB bij?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juni 2012 om 20:39 ----------

Klopt het dat ik het Mobiele Data Gebruik kan bijhouden via Instellingen --> Algemeen --> Gebruik --> Gebruik mobiele netwerk.

Daar staat nu 0 bytes.

Wat ook wel belangrijk is om te weten is dat 3G nooit aan zal staan en dat ik thuis en op mijn opleiding altijd Wi-Fi verbinding heb....
  #8  
Oud 08-06-12, 08:01
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

^ Wat voor jou en iedereen belangrijk is om te weten, is dat 3G uitzetten GEEN invloed heeft op de hoeveelheid data die je verstookt!
Het is een misverstand om te denken: ik zet 3G uit als ik geen internet wil. De data gaat dan vrolijk verder via gprs, zoals Timosha al aangaf.

Er zijn diverse apps die je data gebruik bij kunnen houden, zoals bijv de app KPN MB meter (maakt niet uit welke provider je hebt) Gebruik even de zoekfunctie en je zult zien dat er keuze zat is als het goed is.

En je zilt het hard nodig hebben, want 50MB per maand is er weinig. Daar zit ook het verdienmodel van providers als simpel in: de kans is groot dat de consument toch regelmatig over de bundel gaat en dan ga je dik betalen. Dus succes met data management.
  #9  
Oud 08-06-12, 08:12
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ooit had ik een prepaidkaart in een iPhone 2G. Met alleen GPRS was het prepaidtegoed van 10€ in een paar uur weg. Wat ik toen niet wist, en sindsdien wel: de iPhone zoekt de hele tijd contact met het netwerk. 50 MB is zo ontzettend weinig, dat je beter data uit kan zetten (dat kan gelukkig sinds iOS 4) en alleen in noodgevallen gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonnement Simpel voor iPhone4 Deoncool1 iPhone algemeen 0 05-02-12 22:58
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? Mathijs3GS iPhone algemeen 22 20-04-10 15:57
iPhone: Internet afgesloten, wachtwoord zonder OpenSSH The Unbelievable Jailbreak 11 05-03-10 18:24
Apps automatisch afgesloten tijmen88 iPhone Apps 2 10-12-08 16:36
Afgesloten na mislukte Automatische afschrijving PuDDinG Odido (T-Mobile) 11 10-09-08 06:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28.