//

iPhone 4 flitst niet meer

iPhone 4 flitst niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een heel goede avond.. Ik zit al enige tijd met het volgende probleem: Mijn witte iPhone 4 uit mei 2011 flitst niet meer. Tot voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-06-12, 21:15
Liejanda Liejanda is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Omgeving Amsterdam
Berichten: 63
Standaard iPhone 4 flitst niet meer

Een heel goede avond..

Ik zit al enige tijd met het volgende probleem:
Mijn witte iPhone 4 uit mei 2011 flitst niet meer. Tot voor kort was dit op te lossen met een hard reset, maar sinds enige tijd mag dat helaas niet meer baten. Het lijkt me zelf dat er softwarematig iets niet in orde moet zijn, aangezien het anders niet met een hard reset op te lossen zou zijn geweest... Zijn er ervaringen met dit probleem en wellicht ook mogelijke oplossingen? Garantie is geen optie, want die is sedert een maand verlopen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-12, 16:01
tofke69 tofke69 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb dit 1 keer voorgehad heb gewoon in mijn instellingen de flitsaplicatie is aan en uitgezet en het probleem was verholpen.Ik dacht dat ik het had uitgeschakeld maar bleek toch aan te staan heb dan deze bewerking gedaan en het was metteen opgelost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer Domi001 iTunes 2 16-10-11 13:32
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 22:26
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 14:24
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.