//

Apple ID onbekend.?

Apple ID onbekend.? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 3G S leeg gemaakt en vervolgens een nieuw account aangemaakt zodat ik deze aan mijn dochter kon geven. Ik zelf heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-12, 20:09
mrHonda4you mrHonda4you is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Cool Apple ID onbekend.?

Ik heb mijn iPhone 3G S leeg gemaakt en vervolgens een nieuw account aangemaakt zodat ik deze aan mijn dochter kon geven.
Ik zelf heb nu de iPhone 4G S en nu werk mijn wachtwoord niet meer en als ik op de Apple site gaat controleren of mijn Apple ID nog bestaat kunnen ze hem niet vinden.
Vreemd want ik heb al tien jaar een Apple account en al die jaren het zelfde emailadres en wachtwoord gebruikt.
Hoe komt dit en hoe maak ik mijn ID weer werkend want ik kan nu niets downloaden en updaten.
Ik heb inmiddels wel mijn oude iPhone wederom leeg gemaakt en uitgezet maar dat hielp ook niet.

Vriendelijk groet,

mrHonda5you
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-12, 13:48
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ik neem aan dat je de 4S in bezit heb nu?
4GS bestaat niet...

Heb je misschien toch iets gewijzigd?
Kan je je 4S wel aan i tunes hangen?
En toen je je 4S installeerde herkende hij toen wel je Apple id toen hiernaar gevraagd werd?
  #3  
Oud 15-06-12, 18:48
mrHonda4you mrHonda4you is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Standaard IPhone herkent Apple ID niet.

Hallo Roos79,

Contact opgenomen met ITunes in England en hebben alles gereset en kon weer inloggen. Moest wel cijffers gebruiken in mijn wachtwoord zetten en een hoofdletter gebruiken. Toen ik pakweg 10 jaar of 8 mijn eerste iPod kocht was dat niet nodig, maar tijden veranderen. Jaja 80GB voor 500 € was toen best wel veel maar voor sommige dingen hebben mensen dat over.
Maar hartelijk bedankt voor je reactie.

MrHonda4you
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Skype] "onbekend" nummer Skype-out toch niet zo onbekend? gls iPhone Apps 0 09-11-11 23:14
onbekend pictogram hackmann Archief 6 07-07-10 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.