//

contacten kwijt na iOs 5.1 update

contacten kwijt na iOs 5.1 update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb onlangs (12/6) mijn iphone geupdate (naar iOs 5.1) en ben ook mijn contacten kwijt. Heb reserverkopie gemaakt. Maar elke x als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-12, 00:29
Jannek Jannek is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard contacten kwijt na iOs 5.1 update

Hoi,

Ik heb onlangs (12/6) mijn iphone geupdate (naar iOs 5.1) en ben ook mijn contacten kwijt. Heb reserverkopie gemaakt. Maar elke x als ik mijn Iphone op mijn laptop en iTunes open, maakt hij een reservekopie. Ik zie dus nu wel de reservekopie van een dag (13/6) NA mijn update waarbij ik mijn contacten verloren ben, maar aan die reservekopie heb ik niets.
Ik zag al dat meerdere mensen hier last van hebben gehad en heb dus al wat oplossingen geprobeerd:
- Heb iCloud contacten vinkje al uitgezet en bewaar op iPhone gedaan..maar zonder resultaat.
- Heb ook iPhone Backup Extractor gedownload op laptop..maar daar weet ik vervolgens niet goed wat ik moet doen.

Iemand een idee hoe ik dan alsnog mijn contacten terug kan krijgen?
Ben niet heel technisch ingesteld, dus zit redelijk met mijn handen in het haar!!
Dus hulp (liefst in jip en janneke taal) is zeer welkom!!

Alvast bedankt voor de hulp!

Jannek
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update IOS5 contacten kwijt arjan7581 iPhone algemeen 9 01-10-12 22:21
Contacten kwijt na update 5.1 iphonejunk iPhone algemeen 7 22-05-12 12:32
Foto's/notities/contacten kwijt na update os5, dunjapunja Muziek, foto & video 9 03-11-11 16:25
Contacten kwijt na update ios5 Bullitt iPhone algemeen 2 21-10-11 10:25
Windows: Help! Al mijn contacten kwijt na update loco45 iTunes 0 26-12-10 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.