//

Probleem bij restoren van iPhone 4S via iCould

Probleem bij restoren van iPhone 4S via iCould discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, nadat mijn vorige iPhone 4S gestolen is geweest heb ik mijn nieuwe iPhone 4S restored via iCloud waarbij nagenoeg alles perfect is verlopen. Alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-06-12, 11:33
KrisV KrisV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Probleem bij restoren van iPhone 4S via iCould

Beste,


nadat mijn vorige iPhone 4S gestolen is geweest heb ik mijn nieuwe iPhone 4S restored via iCloud waarbij nagenoeg alles perfect is verlopen.

Alles behalve de muziek op m'n iPhone krijg ik niet goed. Er staan ca. 600 nummers op en hij wilt makkelijk een 150 nummers niet meer afspelen en bij anderen geeft hij verkeerde titels. Wat er juist gebeurd bij de muziek die hij niet herkent is dat het nummer track, afspeellijst, artiest, foto... wel verschijnt op het scherm maar het nummer begint gewoon niet en hij loopt vast.

Heb al update's gedaan, verschillende keren opnieuw gesyncroniseerd met iTunes, ... maar het lijkt niet te helpen.

Allebei de iPhone 4S'en (zowel de gestolen als mijn nieuwe) hebben GEEN jailbreak en zijn nieuw officieel bij Apple verkocht.

Heeft er nog iemand een dergelijk probleem gehad of kent iemand de oplossing?

Alvast bedankt voor jullie hulp ! Groetjes en fijne kennismaking,
Kris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-12, 11:40
michielvdp's schermafbeelding
michielvdp michielvdp is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisV Bekijk bericht
Beste,


nadat mijn vorige iPhone 4S gestolen is geweest heb ik mijn nieuwe iPhone 4S restored via iCloud waarbij nagenoeg alles perfect is verlopen.

Alles behalve de muziek op m'n iPhone krijg ik niet goed. Er staan ca. 600 nummers op en hij wilt makkelijk een 150 nummers niet meer afspelen en bij anderen geeft hij verkeerde titels. Wat er juist gebeurd bij de muziek die hij niet herkent is dat het nummer track, afspeellijst, artiest, foto... wel verschijnt op het scherm maar het nummer begint gewoon niet en hij loopt vast.

Heb al update's gedaan, verschillende keren opnieuw gesyncroniseerd met iTunes, ... maar het lijkt niet te helpen.

Allebei de iPhone 4S'en (zowel de gestolen als mijn nieuwe) hebben GEEN jailbreak en zijn nieuw officieel bij Apple verkocht.

Heeft er nog iemand een dergelijk probleem gehad of kent iemand de oplossing?

Alvast bedankt voor jullie hulp ! Groetjes en fijne kennismaking,
Kris
Hoi Kris,

Ik heb dit ook gehad. De enige oplossing die bij mij werkte was een volledige reset naar fabriekswaarden en dan opnieuw synchroniseren.

Je kan ook eerst proberen de namen van je afspeellijsten te veranderen en kijken of die dat pakt.

Laatst gewijzigd door michielvdp; 15-06-12 om 14:33.
  #3  
Oud 15-06-12, 11:44
KrisV KrisV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Dag Michiel,


bedankt voor je snel antwoord ! Heb de afspeellijsten eens allemaal gewist, opnieuw nieuwe gemaakt en terug gesyncroniseerd maar hielp niet.

Zoals je voorstelt zal ik vanavond eens proberen een volledige reset naar fabriekswaarden te doen.

Zal laten weten of het werkt

Groetjes,
kris
  #4  
Oud 15-06-12, 14:33
michielvdp's schermafbeelding
michielvdp michielvdp is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 10
Standaard

Ben benieuwd maar zou gewoon moeten werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem bij overzetten van door iphone gemaakte foto's robbieI Muziek, foto & video 1 05-01-12 16:43
foutmelding bij restoren iPhone 3gs 3.1.2 rlnrt Archief 4 29-03-10 20:02
Probleem met restoren engele32 iPhone algemeen 5 19-10-09 14:29
iPhone: fout bij restoren van 2.2.1 naar custom 3.0 Phille023 Jailbreak 7 09-10-09 23:39
Itunes fout 1611 bij restoren van firmware 2.1. matthie Archief 3 16-09-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:52.