iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Is het mogelijk om een unlocked 1.0.2. ---> 1.1.1. te updaten? OSX (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1204-mogelijk-om-unlocked-1-0-2-1-1-1-updaten-osx.html)

lakes 21-10-07 17:45

Is het mogelijk om een unlocked 1.0.2. ---> 1.1.1. te updaten? OSX
 
En dus weer uptodate te zijn?

Grtz

mrgoolie 21-10-07 17:50

wil ik ook wel wete:)

Michael 21-10-07 18:04

Ja die is er maar dan moet je eerst je iphone revirgenizen. Vrij lastige hack. Maar als je lef hebt zeker proberen. Kijk op de hackintosh site voor de beschrijving en volgens mij staat er op dit forum ook een gebruiksaanwijzing. Wel heb je als je een mac hebt even een windows PC nodig om een file te maken. Dat kan alleen met windows.

mrgoolie 21-10-07 18:06

maar er komt van het dev team een reverginizer uit als ik het goed begrepen heb? mss best wachten tot dan ... :)

Michael 21-10-07 18:08

Dat is wel zo handig ja ;-)

pwain 21-10-07 18:34

Als ik van jouw was zou ik ook wel eens best even wachten. Je kan al handmatige een revirginzer uitvoeren. Er is al een procedure voor Mac OS X en Windows. Alleen voor Windows zijn er blijkbaar problemen (seczone wordt gewoon leeggemaakt, Imei nr. wordt blootgesteld,...)

Het beste is dus inderdaad wachten tot één van deze dagen. De berichten zijn alvast hoopgevend.

NoiA 23-10-07 23:57

na een dag ellende en gepiel om mijn stock 1.1.1 op 1.0.2 te krijgen (is al ff geleden dat ik me iphone kreeg) en daarna alle files er op te tweaken intenet werkende te krijgen etc etc ga ik niet nog een keer een hele dag mijn ogen kapot staren op terminal commandlines etc... hij doet nu alles en ik wacht wel ff op een stress vrije revirginizer van het dev team om daarna een 1.1.1 update te doen....

Als ik het goed begrijp moet je eerst je 1.0.2 die eigenlijk stock 1.1.1 was weer terug naar de stock 1.1.1 status brengen om daarna hem met de nieuwe anysim en independence te unlocken en jailbreaken. Waarna je weer overnieuw kunt beginnen met je files via itunes te restoren en de boel te syncen... dan weer een nl woordenboekje er op de callforwarding ding killen voicemail knop werkende krijgen via installer app weer alles downloaden en installeren etc etc pff als ik hem nu naar een werkende 1.1.1 wil krijgen dan ben ik zeker weer een halve dag dr mee bezig... meer iets voor een saaie zondag middag... keb wel meer te doen hehe

lakes 24-10-07 11:07

Het gaat mij dus om een unlocked (fabriek af) 1.0.2. naar de nieuwe 1.1.1.
Dus niet een 1.1.1. die ge un update naar 1.0.2. is.
Krijg namelijk als het goed is a.s. zaterdag me iphone en die is 1.0.2.

lex-tok 24-10-07 18:43

Iemand al geprobeerd op via Ifuntastic te upgrade van 1.0.2 naar 1.1.1 ?

Ik startte juist voor de eerste keer Ifuntastic op en ik zag die optie staan.

groetjes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.