//

Bijlagen e-mail gaan niet open

Bijlagen e-mail gaan niet open discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gebeurt steeds vaker dat documenten die aan een e-mailbericht zijn toegevoegd, zich niet laten openen. Sommige wel, zoals ik van het begin af aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-06-12, 17:02
Dirgni Dirgni is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 17
Standaard Bijlagen e-mail gaan niet open

Het gebeurt steeds vaker dat documenten die aan een e-mailbericht zijn toegevoegd, zich niet laten openen. Sommige wel, zoals ik van het begin af aan gewend was, sommige niet, zelfs verschillende documenten in hetzelfde bericht van dezelfde afzender. Ze gaan of niet open door een 'onbekende fout' of ik krijg onbegrijpelijke tekens. Zowel in pages, als in quickoffice en Dropbox.
Tja, zo is de iPad (1) natuurlijk volstrekt niet bruikbaar voor zakelijke doeleinden.
Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-12, 19:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirgni Bekijk bericht
Tja, zo is de iPad (1) natuurlijk volstrekt niet bruikbaar voor zakelijke doeleinden.
Iemand een idee?
Welke bijlagen in welk formaat kan je dan niet openen?
  #3  
Oud 17-06-12, 23:22
Dirgni Dirgni is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 17
Standaard

Het zijn doc- en docx-bestanden.
  #4  
Oud 17-06-12, 23:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirgni Bekijk bericht
Het zijn doc- en docx-bestanden.
Die documenten worden bij mij op een iPad 1 en 3 zonder minste problemen geopend in Mail. En dan kan ik een aantal apps kiezen om ze te bewerken waaronder Pages.
  #5  
Oud 17-06-12, 23:46
Dirgni Dirgni is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 17
Standaard

Ja, bij mij ook ... tot voor kort. Pages, quickoffice, Dropbox, etc. Maar nu dus niet meer.
Vandaar mijn vraag of iemand daar een verklaring en bij voorkeur een oplossing voor heeft.
  #6  
Oud 18-06-12, 09:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als er een jailbreak zou toegepast zijn op jouw iPad 1 zou ik mij daar iets kunnen bij voorstellen, maar dat is niet het geval. Bij mij werkt het dus perfect op een iPad 1 (met jailbreak) en zelfs op een iPad 3 met een krakkemikkige iOS 6 beta.

Ik kan niets anders verzinnen dan eerst eens alle apps die nog in de achtergrond draaien af te sluiten en dan een harde reset te doen.

Ga ook eens kijken in Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data of daar geen LowMemory foutberichten staan. Jij gebruikt OS X zie ik, als je die iPad met iTunes synchroniseert kan je die foutberichten ook in de OS X Console terugvinden. Kijk daar ook eens.

Een volledig herstel van de iPad met iTunes gaat weinig oplossen denk ik omdat je op een iPad zonder jailbreak heel weinig kunt verknoeien dat zulke problemen kan veroorzaken.
  #7  
Oud 18-06-12, 10:13
Dirgni Dirgni is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 17
Standaard

Enorm bedankt voor de tip(s) Timosha. Ik ga het proberen.
  #8  
Oud 19-06-12, 17:02
Dirgni Dirgni is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 17
Standaard

Het ziet ernaar uit dat de harde reset het probleem heeft opgelost. Nogmaals dank!
  #9  
Oud 20-06-12, 15:55
FAZ's schermafbeelding
FAZ FAZ is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Ik had dit afgelopen week ook met een PDF-bestand. Kon hem niet openen, maar wel allemaal aparte tekentjes. Ik heb het berichtje maar weggegooid.
Reageren

Labels
bijlagen, documenten, e-mail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bijlagen in mail iphone iMees iPhone algemeen 5 02-02-12 15:56
bijlagen van mail opslaan op ihone amirck Archief 1 04-11-09 13:05
mail gaat niet open matthewvl Archief 2 25-06-08 23:22
Klores, Tribal en earth 3D gaan niet open na installatie. scorpioking iPhone algemeen 9 05-06-08 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.