//

iPhone 4s laad niet meer op.

iPhone 4s laad niet meer op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vorige week een iPhone, daarvoor had ik al een iPod touch die na 2 jaar nog altijd mee gaat en een iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-12, 22:26
june97 june97 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard iPhone 4s laad niet meer op.

Ik heb sinds vorige week een iPhone, daarvoor had ik al een iPod touch die na 2 jaar nog altijd mee gaat en een iPad 2 die ik ook al even heb.
De iPhone werkte een week goed, en nu laad hij ineens niet meer op. Ik heb verschillende kabels en stopcontacten geprobeerd. De batterij is volledig leeg, zwart scherm dus. Ik kan er niets meer mee doen. Wat nu? Ik was zo blij dat ik eindelijk een nieuw IOS apparaat had en hij laad nu al niet meer op? ...
Help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-12, 22:54
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

hoi
laat hem maar een paar uur aan de lader liggen komt tie vanzelf wel bij.
heeft tijd nodig

suc6
  #3  
Oud 18-06-12, 22:57
june97 june97 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brummy Bekijk bericht
hoi
laat hem maar een paar uur aan de lader liggen komt tie vanzelf wel bij.
heeft tijd nodig

suc6
Ok, ik zal hem deze nacht aan de lader laten liggen. Ik hoop dat het werkt want al mijn gsmnummers staan erop en ik ben bang dat ik in-app aankopen ga kwijt zijn van sommige apps. Ik heb er namelijk al 8 euro aan uitgegeven :/
  #4  
Oud 18-06-12, 23:04
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

hoef je inpricipe niet bang voor te zijn hoor!
wat je eenmaal gekocht hebt kan je altijd gratis terug downloaden!
  #5  
Oud 18-06-12, 23:07
june97 june97 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brummy Bekijk bericht
hoef je inpricipe niet bang voor te zijn hoor!
wat je eenmaal gekocht hebt kan je altijd gratis terug downloaden!
Maar in-app aankopen meestal niet, bij Video Star heb ik ze terug kunnen zetten, maar meer van die 'speciale punten' aankopen lukken niet heb ik gezien bij het overzetten van mijn iPod apps naar mijn iPad
  #6  
Oud 19-06-12, 08:51
june97 june97 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Iemand nog een oplossing? :S
  #7  
Oud 19-06-12, 10:39
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard

Kapotte lader ?
Dus het apparaat wat in het stopcontact gaat, daarop sluit je je kabel aan ...

Mijn 220V lader was ook snel defect...
Je hebt het over verschillende kabels , en stopcontacten maar niet over andere laders...
Gaat dus om onderstaande denk ik...
__________________
Iphone 6 plus 16GB In use , Imac 24 inch 3,06Ghz In use , Ipad 2 16GB Wit In use , Iphone 4 32GB Sold , Iphone 3GS 32GB Sold
  #8  
Oud 19-06-12, 10:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door june97 Bekijk bericht
Ik was zo blij dat ik eindelijk een nieuw IOS apparaat had en hij laad nu al niet meer op? ...
Als je zo blij was met die iPhone 4S waarom heb je er dan iOS 6 Beta opgezet?

Sluit de iPhone 4S aan de oplader aan. Nu ga je harde resets moeten uitvoeren tot het appeltje verschijnt. Als het appeltje verschijnt is de kernel (en de powerd daemon) opgestart en gaat de iPhone 4S laden.

Het kan zijn dat je die harde resets een paar keer moet uitvoeren alvorens de iPhone opstart. Waarschijnlijk is ook de bootspanning te laag (< 3.7V) en gaat de iPhone telkens weer opnieuw opstarten. Laat hem zo maar een tijdje doen tot de celspanning hoog genoeg is om te booten.

Als dat allemaal niet lukt dan moet je proberen om de iPhone DFU mode te krijgen. Is dat gelukt dan draait de micro-kernel en kan er ook opgeladen worden.
  #9  
Oud 19-06-12, 11:36
june97 june97 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 Bekijk bericht
Kapotte lader ?
Dus het apparaat wat in het stopcontact gaat, daarop sluit je je kabel aan ...

Mijn 220V lader was ook snel defect...
Je hebt het over verschillende kabels , en stopcontacten maar niet over andere laders...
Gaat dus om onderstaande denk ik...
Kabels en laders is toch hetzelfde? Of hier noemen we het toch dezelfde Ik bedoel dus laders, als je het zo beter snapt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2012 om 10:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je zo blij was met die iPhone 4S waarom heb je er dan iOS 6 Beta opgezet?

Sluit de iPhone 4S aan de oplader aan. Nu ga je harde resets moeten uitvoeren tot het appeltje verschijnt. Als het appeltje verschijnt is de kernel (en de powerd daemon) opgestart en gaat de iPhone 4S laden.

Het kan zijn dat je die harde resets een paar keer moet uitvoeren alvorens de iPhone opstart. Waarschijnlijk is ook de bootspanning te laag (< 3.7V) en gaat de iPhone telkens weer opnieuw opstarten. Laat hem zo maar een tijdje doen tot de celspanning hoog genoeg is om te booten.

Als dat allemaal niet lukt dan moet je proberen om de iPhone DFU mode te krijgen. Is dat gelukt dan draait de micro-kernel en kan er ook opgeladen worden.
Ik heb gewoon wat ingevult, ik weet niet vanbuiten wat ik er heb op staan, of wat daar mis mee is. En ik kan er echt niets meer mee doen, dus het lukt ook niet :c
  #10  
Oud 19-06-12, 11:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door june97 Bekijk bericht
En ik kan er echt niets meer mee doen, dus het lukt ook niet :c
Als die iPhone maar een week oud is dan breng hem maar terug naar de winkel.
  #11  
Oud 19-06-12, 11:56
june97 june97 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als die iPhone maar een week oud is dan breng hem maar terug naar de winkel.
Is er geen oplossing die direct werkt? Ik heb mijn gsmnummers snel terug nodig :/ Of batterij laten vervangen ofzo? Dat ik tenminste die 8 euro in-app aankopen niet kwijt ben, en andere gegevens van apps zoals Pages bestanden of opgenomen liedjes van Songify?
  #12  
Oud 19-06-12, 12:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door june97 Bekijk bericht
Dat ik tenminste die 8 euro in-app aankopen niet kwijt ben, en andere gegevens van apps zoals Pages bestanden of opgenomen liedjes van Songify?
Wees eens even nuchter asjeblieft Een nieuwe iPhone van 500 € (in woorden: vijfhonderd Euro) werkt niet meer en jij maakt je zorgen over in-app aankopen van 8 € (in woorden: acht Euro).

Alles wat je in de App Store hebt gekocht kan je opnieuw downloaden. In een nieuwe iPhone laat je geen "batterij" vervangen die breng je terug naar de winkel met een garantie claim.

Succes verder
  #13  
Oud 19-06-12, 13:53
june97 june97 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wees eens even nuchter asjeblieft Een nieuwe iPhone van 500 € (in woorden: vijfhonderd Euro) werkt niet meer en jij maakt je zorgen over in-app aankopen van 8 € (in woorden: acht Euro).

Alles wat je in de App Store hebt gekocht kan je opnieuw downloaden. In een nieuwe iPhone laat je geen "batterij" vervangen die breng je terug naar de winkel met een garantie claim.

Succes verder
Een iPhone kost geen € 500, meer. Mag ik nog niet eens even zeggen wat ik denk? Ik mag niet constant een nieuwe iTuneskaart kopen ofzo?
Niet alles, die in-app aankopen dus al niet, en mijn gsmnummers waarover ik het had namelijk ook niet! En alle gegevens van die apps zoals bestanden. Ik ben ermee naar de winkel geweest, en ze hadden het wel degelijk over een batterij.

Sorry, maar doe zelf eens nuchter, ik vraag om hulp en je doet alsof ik achterlijk ben.
  #14  
Oud 21-10-12, 03:35
harre99 harre99 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard

en wat was uiteindelijk het probleem?? Want ik zit met identiek hetzelfde probleem?? Maar ik lees op vele plaatsen op internet dat er wel een iets mis zou kunnen zijn met de connector in de iphone??
  #15  
Oud 21-10-12, 03:50
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harre99 Bekijk bericht
en wat was uiteindelijk het probleem?? Want ik zit met identiek hetzelfde probleem?? Maar ik lees op vele plaatsen op internet dat er wel een iets mis zou kunnen zijn met de connector in de iphone??
Als je iPhone niet meer kan opladen en je nog garantie hebt kan je je garantie claimen bij de verkoper. Houdt er rekening mee; controleer of de vochtindicatoren in de jack en dock connector niet verkleurt zijn. Maak hier desnoods een foto van.

Ik raad u nu aan, als uw iPhone niet meer oplaad, deze weg te leggen voordat deze meer stuk gaat.
  #16  
Oud 21-10-12, 17:22
harre99 harre99 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard

Ik heb de iphone dus vannacht uitgezet en laten opladen. Hij is dus blijkbaar opgeladen, maar er zijn toch wel enkele mankementen...
- Als je iphone normaal aan pc aansluit, of wil opladen via stopcontact, dan bibbert hij even. Dat doet mijne dus niet meer...
- Hij kan blijkbaar ook niet meer "connecten" met PC.

Ik kon vandaag nog wel IOS6 installeren. Dat lukte gisteren niet omdat ik daarvoor 50% van batterijvermogen nodig had. Daardoor weet ik dus dat hij effectief is opgeladen.
  #17  
Oud 21-10-12, 18:44
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door june97 Bekijk bericht
Een iPhone kost geen € 500, meer. Mag ik nog niet eens even zeggen wat ik denk? Ik mag niet constant een nieuwe iTuneskaart kopen ofzo?
Niet alles, die in-app aankopen dus al niet, en mijn gsmnummers waarover ik het had namelijk ook niet! En alle gegevens van die apps zoals bestanden. Ik ben ermee naar de winkel geweest, en ze hadden het wel degelijk over een batterij.

Sorry, maar doe zelf eens nuchter, ik vraag om hulp en je doet alsof ik achterlijk ben.
je nummers zijn wel degelijk wederom te benaderen. als je icloud aan had staan, dan heb je alle gegevens nog gewoon en zodra je een nieuwe iphone hebt, kan je deze configureren als je oude of gewoon als nieuwe en daarna je icloud gegevens intikken en voila.. je nummers staan in je contactenlijst! ik vind timosha overigens wel gelijk hebben!
  #18  
Oud 22-10-12, 01:27
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik kreeg 1,5 week terug een iPhone 5. Na een week opladen laadde die niet meer op. Ik heb de stekker waarin de lightning kabel gaat vervangen door degene die ik bij de 4S kreeg. Nu laad die weer op, het is dus goed mogelijk dat de stekker in feite defect is en niet de kabel of het toestel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC roelske iPhone algemeen 29 29-06-13 12:12
iPhone laad niet meer op MikeElzas iPhone algemeen 4 09-02-12 10:57
iPhone 3gs laad niet meer op lappo iPhone algemeen 4 23-12-11 14:42
iphone 3gs laad niet meer op! miss_cutie iPhone algemeen 1 12-05-11 14:02
iphone gevallen nu laad hij niet meer! apler iPhone algemeen 9 22-03-10 09:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.