iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   welke kiezen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/12058-welke-kiezen.html)

joeri-89 28-04-08 19:11

welke kiezen?
 
hej allemaal, ben dus van plan een klone te kopen want vind de echte net iets te duur, zoek zo rond de 100-150euro, welke zou ik dan het beste nemen?
ik heb hier al de HIphone van cect gevonden, en de 168+?
ik zou hem vooral gebruiken voor muziek, video, internet en bellen, en liefst ook één waar ik het geheugen mee kan uitbreiden met kaartjes.
welke is dan de beste keuze denken jullie?

Jeroen. 28-04-08 21:26

zou ff doorsparen als ik jou was, heb er een enkele in m'n handen gehad en kan je verzekeren dat het het niet haald bij "the real thing".. Als je 150 euro uitgeeft en het is het net niet, wordt je er ook niet vrolijk van.

Anyway, das wat ik er van denk.

succes met je keuze

Greetz

PauluS87 28-04-08 23:09

De HiPhone is erg goed hoor :) Alleen langzame processor waardoor bijvoorbeeld het inzoomen van foto's niet lekker gaat. Een collega van mij heeft de HiPhone en ik heb er niet echt veel aan op te merken.

Wil je echt voor het goede werk gaan koop dan een ...... Je weet al wat ik wil zeggen ;)

msunique 28-04-08 23:50

probeer een iPhone via Amerika te regelen (iemand die je daar kent, of iemand die daar op vakantie gaat) want het kost je dan zo'n 250 euro ofz... (zonder verzendkosten)
liever 250 weg en een echte iPhone dan 150 maar een klone, want je hebt veel meer apps voor de echte iPhone en hij is veel fijner om mee te werken...

The Doctor 02-05-08 01:43

Vroeg of laat krijg je spijt van een klone... dan wil je toch nog een echte, dus extra kosten. Mijn raad: effe sparen en gaan voor The Real Thing :D

Delphii 08-06-08 15:28

hahaha, nét iets te duur, ik zoek iets tussen 100-150) euro, wel ff verschilletje he

truckdiver 08-06-08 15:49

wacht nog een week of 2.
dan is zeker de nieuwe iphone uit en gaan de prijzen zakken van de huidige 2de hands iphones.
kan je beter een 2de hands kopen.

tomscholle 08-06-08 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 123737)
wacht nog een week of 2.
dan is zeker de nieuwe iphone uit en gaan de prijzen zakken van de huidige 2de hands iphones.
kan je beter een 2de hands kopen.

Helemaal mee eens. het grootste voordeel van de iPhone ten opzichte van een kloon: je weet dat je deel uit maakt van een grote groep gebruikers! en via een site als De grootste Apple iPhone website in Nederland en België | iPhone » iPhoneclub.nl is er altijd wel iemand die je kan helpen als je een vraag hebt. Zijn er problemen met het product komt de fabrikant in actie om naamverlies te voorkomen/beperken. Met de goedkope imitatie toestellen sta je er vaak alleen:rolleyes: voor en de leverancier maakt echt geen tijd vrij om een consument te helpen. (is geen geld voor omdat het allemaal zo goedkoop mogelijk moet)

Delphii 08-06-08 17:09

ik wil een nieuwe iphone, zou ik mijne nu snel verkopen dan? Maar dan zit ik een maand zonder iphone..

tomscholle 08-06-08 17:28

Nu kun je beter wachten tot je maandag weet of en waneer de 2e generatie iphone uitkomt. Tegen de tijd dat ze overal te verkrijgen zijn is er altijd nog een markt voor een sim vrije iphone. zit je tenminste niet zonder iPhone. Als je nu op marktplaats en ebay gaat kijken staat het wel vol met tweedehands toestellen dus er is een markt voor.

Delphii 08-06-08 17:34

ik merk ook dat veel mensen de witte iphone maar niks vinden, dus blijft ie mss toch zijn waarde iets of wat behouden. En het zal ook wel een goei maandje duren voordat de nieuwe iphone iets of wat fansoenlijk hackbaar is. Tegen die tijd probeer ik dan te upgraden naar een 3g :)

tomscholle 08-06-08 17:41

Ik hoop nog steeds dat hij over een maand voor een normaal bedrag in de Nederlandse telecom winkels te koop is. Maar ja ik heb het wel vaker verkeerd met dit soort hoopvol denken. :(

Delphii 08-06-08 18:01

500 euro en achter een goed half jaar denk ik, zoniet langer

tomscholle 08-06-08 18:09

Ja ik denk dat je gelijk hebt. Maar wie weet horen we morgen wel dat het sneller gaat.:eek:

Of dat ze nog eerst met het oude toestel verder gaan. (in nederland dan)

Delphii 08-06-08 18:12

ja dat zou wel stom zijn, maar ik denk niet dat ze dat oude toestel noch produceren

tomscholle 08-06-08 18:17

Nou ik weet het niet. er is nergens over een productie stop gesproken. Alleen de huidige verkoop kanalen zijn droog gelegd. Ik kan mij goed voorstellen dat apple nog steeds geld kan verdienen met het eerste model. Helemaal als de nieuwe generatie nieuwe hardware functies heeft die niet iedereen gaat gebruiken. Denk aan de ipod hier heeft apple ook meerdere types uitgebracht. Van de kleinste die makkelijk is bij het sporten tot de touch voor video afspelen.

Delphii 08-06-08 18:23

ja maar ik denk dat meer beschouwt kan worden als een nieuwe generatie van de iphone. Zoals de nieuwe nano, dat is de 4 generatie ofzo, die oudere worden niet echt meer verkocht.

Maar ik kan er natuurlijk ook mis zitten :d

tomscholle 08-06-08 18:36

Ik hoop dat je gelijkt krijgt. Hebben we binnenkort een collectors item! ;)

Delphii 08-06-08 18:49

Hehe :), ik ga mijne trouwens beetje veranderen, ik ga er een zwart kapje op zetten, dan is ie weer origineel :d, want iedereen begint nou een iphone te kopen. En dan heb ik toch een iets andere :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.