//

iPhone / iPad gestolen, Apple Reparatie gaat gewoon

iPhone / iPad gestolen, Apple Reparatie gaat gewoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoorde net, stel je iPhone of iPad is gestolen en de dief of iemand die het gekocht heeft op zwarte markt gaat met deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-12, 15:42
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard iPhone / iPad gestolen, Apple Reparatie gaat gewoon

Ik hoorde net, stel je iPhone of iPad is gestolen en de dief of iemand die het gekocht heeft op zwarte markt gaat met deze iPhone of iPad naar de Apple Store met prOblemen aan die iPhone/iPad dan word hij/zij gewoon geholpen (indien binnen garantie van 12mnd)

Klopt dit?!


Kijkt Apple bij de politie niet na of the iPhone/iPad gestolen/vermist is geregistreerd?!
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-12, 15:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Kijkt Apple bij de politie niet na of the iPhone/iPad gestolen/vermist is geregistreerd?!
Bij welke Politie moet Apple dan gaan nakijken? Die van Nederland, België, Luxemburg,<...........> Zaire, Zimbabwe?
  #3  
Oud 22-06-12, 16:06
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Bij welke Politie moet Apple dan gaan nakijken? Die van Nederland, België, Luxemburg,<...........> Zaire, Zimbabwe?
Hahahahaha, doe grappig....
Je hebt wel gelyk...

Nu vraag ik me af, meeste mensen sturen hun iPhone ook naar Providers voor Reparatie...
Doen hun dan niet in NL zo een check ofzo?!

Daarnaast is de boodschap wel duidelijk, is je apple product gestolen, geeef het absoluut ook door aan Apple zelf. Hehe
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad3 beeld zwart, schermverlichting blijft aan, gaat verder gewoon door fabiannmb iPad algemeen 10 31-10-12 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.