//

Geen geluid tijdens bellen, wel bij viber etc.

Geen geluid tijdens bellen, wel bij viber etc. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het betreft een Iphone 4 16GB iOS 4.1 gejailbreakt. Ik heb een vreemd probleem. Het begon zo: ineens vanuit het niets had ik tijdens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-12, 15:06
jwzjwz jwzjwz is offline
• iOS 8.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Unhappy Geen geluid tijdens bellen, wel bij viber etc.

Hallo,

Het betreft een Iphone 4 16GB iOS 4.1 gejailbreakt.

Ik heb een vreemd probleem. Het begon zo: ineens vanuit het niets had ik tijdens het bellen een enorme kraak in mn oor. Als ik rechts van de homebutton een beetje kneep (voor en achter dan) werd het minder/ging het weg, maar zodra ik m losliet was het weer hetzelfde. Het rare hieraan (lijkt mij) is dat niet alleen ik, maar ook degene aan de andere kant van de lijn dit hoorde.

Ondertussen hoor ik helemaal niets meer als ik bel en de degene aan de andere kant hoort mij ook niet. Laatst heb ik geprobeerd via Viber te bellen en dan hoor ik wel alles en de andere kant ook! Ik snap er niks meer van, in eerste instantie leek het mij hardware matig, omdat het knijpen in de telefoon wel werkte, maar het feit dat bellen via internet wel werkt, vind ik wel raar.

Verder doet de telefoon het gewoon goed, smsen, internet etc. werkt perfect dus aan de verbinding zou het mijns inziens niet kunnen liggen..

Wie o wie heeft een idee?

Alvast bedankt
Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geluid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid tijdens bellen, hardware werkt wél. pposthoorn iPhone algemeen 1 14-05-12 21:25
Geen geluid bij bellen, wel met speaker/carkit coelho iPhone algemeen 2 27-09-11 12:06
Geen geluid tijdens bellen of opnemen Miepke37 iPhone algemeen 17 15-08-11 20:12
1.1.4 geen geluid tijdens het bellen Frank88 Archief 2 25-03-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.