//

Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data?

Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Icloud en sync mijn contacts, Ical, enz op deze manier met mijn Macbook en Iphone... Dus als ik zelf alle contacten en agenda's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-12, 14:17
Aaitelefoon Aaitelefoon is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Question Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data?

Ik heb Icloud en sync mijn contacts, Ical, enz op deze manier met mijn Macbook en Iphone... Dus als ik zelf alle contacten en agenda's via mijn Iphone zou verwijderen, dan verdwijnen die automatisch ook op Icloud en op mijn Macbook. Want ze houden elkaar automatisch synchroon en wat bij de ene weg is gaat ook bij de andere weg.

Stel nu; mijn iPhone wordt gestolen en ik wis alle data via Find My Iphone. Dan is alles weg qua data op mijn Iphone.... Maar ben ik dan ook alle data die op mijn Icloud en dus ook mijn Macbook staat kwijt? Betekend dat weg op de Iphone ook data weg op Icloud (door dat ze elkaar synchroon houden via internet). Dan heb ik na het wissen geen data meer om nadien te restoren op mijn nieuwe Iphone...

Laatst gewijzigd door Aaitelefoon; 05-07-12 om 14:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-12, 14:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aaitelefoon Bekijk bericht
Maar ben ik dan ook alle data die op mijn Icloud en dus ook mijn Macbook staat kwijt?
De data op de MacBook ben je "dus" niet kwijt. Er is een heel klein verschilletje tussen het wissen van data in een app (iCal, Address Book, enz..) en het wissen van alle data op een iDevice.
  #3  
Oud 05-07-12, 14:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Mij lijkt dat als je je telefoon op afstand wist dan ook de accountgegevens die nodig zijn om te synchroniseren weg zijn...

(en je gegevens dus op de server, en dus op je MacBook, blijven staan)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 14:46
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit MacShack Ontwikkelen voor iOS 2 16-02-10 16:06
Wat is er gebeurd met de vele gratis apps? krullebolle Jailbreak apps en thema's 4 13-08-09 17:49
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar Lop iPhone algemeen 2 12-01-09 14:04
1.1.1. Herstellen met iTunes, wat gebeurd er... Mauricjn Archief 5 01-11-07 16:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.