//

Iphone 3g waterschade backlight

Iphone 3g waterschade backlight discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone heeft vandaag waterschade opgelopen. Na het laten drogen en dergelijke werkt alles terug behalve de backlight. Na wat zoeken op internet kwam ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-12, 23:02
alphakx alphakx is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone 3g waterschade backlight

Mijn iphone heeft vandaag waterschade opgelopen. Na het laten drogen en dergelijke werkt alles terug behalve de backlight. Na wat zoeken op internet kwam ik al snel uit op het probleem met het 6R8 spoeltje.

Ik heb dus mijn volledige iphone open gehaald maar het lijkt mij dat dit niet het probleem is aangezien alle waterindicatoren nog perfect wit zijn. ik vind ook nergens condens ofzo dus ik dacht dat het al bij al nog heel goed meeviel.

Ik kwam dan ook ergens tegen dat het de connector kan zijn van het scherm naar het moederbord (één van die 3). ook deze lijkt mij echter droog en proper.

Ik kom steeds enkel op deze 2 gevallen uit. Heeft er misschien iemand de gouden tip voor mij om hem alsnog werkend te krijgen?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G backlight is uitgevallen, wat nu? alena iPhone algemeen 13 30-01-13 16:05
Backlight iphone 3gs defect ronneke200 iPhone algemeen 42 10-10-12 14:25
Waterschade iPhone 4 16 gb dogie iPhone algemeen 1 22-01-12 13:40
Defect Backlight door waterschade tjizzie iPhone algemeen 2 03-08-11 20:49
iPhone Backlight kapot na val. TheNSP iPhone accessoires en onderdelen 11 03-07-11 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.