//

Iphone transpoteert elke keer opnieuw alle filmpjes en foto's naar computer

Iphone transpoteert elke keer opnieuw alle filmpjes en foto's naar computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Elke keer als ik de iphone op de computer aansluit (windows vista), worden alle bestanden opnieuw op de computer gezet, met als gevolg dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-12, 12:17
wunderlich712 wunderlich712 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone transpoteert elke keer opnieuw alle filmpjes en foto's naar computer

Hoi,
Elke keer als ik de iphone op de computer aansluit (windows vista), worden alle bestanden opnieuw op de computer gezet, met als gevolg dat ik nu veel dezelfde filmpjes en foto's op de computer heb.
Hoe kan ik dit oplossen?
Is er een mogelijkheid dat automatisch alleen de nieuwe bestanden overgezet worden? (kost zoveel tijd en vooral mb's) sommige filmpjes staan er nu al wel 10 keer in...


Vr groet Gerard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-12, 12:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wunderlich712 Bekijk bericht
Is er een mogelijkheid dat automatisch alleen de nieuwe bestanden overgezet worden? (kost zoveel tijd en vooral mb's) sommige filmpjes staan er nu al wel 10 keer in...
Dat kan met speciale foto software zoals Adobe Lightroom en nog een boel andere. Die software houdt netjes bij wat er al is geïmporteerd van een welbepaalde camera en wat niet.

Succes gewenst
  #3  
Oud 12-07-12, 15:18
wunderlich712 wunderlich712 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik gebruik itunes, kan ik daar niet wat instellen evt?
  #4  
Oud 12-07-12, 15:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wunderlich712 Bekijk bericht
Ik gebruik itunes, kan ik daar niet wat instellen evt?
Ik zou het niet weten want ik gebruik iPhoto met Photo Stream onder OS X. Of je in iTunes onder Windows iets kan instellen weet ik dus niet.

Ondertussen wordt er met elke digitale camera wel het een of andere stukje fotosoftware meegeleverd zoals bijvoorbeeld Sony PMB of Olympus Master. Heb je zoiets niet op de plank liggen?
  #5  
Oud 13-07-12, 00:19
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

Ik denk dat je in windows je instellingen voor automatisch afspelen moet wijzigen, je zult daar ooit hebben aangeklickt dat bij iedere keer dat je je IPhone aansluit de foto's en filmpjes naar je computer gekopieerd worden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? hermanchen Muziek, foto & video 8 24-09-12 17:58
Foto: Auto Import van alle gemaakte foto's en filmpjes fredstappers Muziek, foto & video 0 06-05-12 18:44
Alle foto's en filmpjes op zn kop firestarter Muziek, foto & video 5 03-05-12 23:31
iPad app Foto's knalt er elke keer uit! PeterWering iPad algemeen 4 22-06-10 09:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:54.