//

Ringtones op de iPhone customizen

Ringtones op de iPhone customizen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb verschillende met verschillende instellingen en meerdere malen geprobeert de gedownloadde beltonen op mijn Iphone 4s in mijn geluiden menu te krijgen zodat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-12, 15:51
gendgelo gendgelo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard Ringtones op de iPhone customizen

Ik heb verschillende met verschillende instellingen en meerdere malen geprobeert de gedownloadde beltonen op mijn Iphone 4s in mijn geluiden menu te krijgen zodat ik deze kan gebruiken. wie kan mij hiermee helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-12, 23:33
4Daddycool 4Daddycool is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Jammer dat er nog geen reactie is, Ik krijg het ook niet voor elkaar.
ik heb er 5 aangemaakt, deze staan aangevinkt in de map tonen, maar ik krijg ze niet op mijn Iphone4s
  #3  
Oud 31-08-12, 07:44
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Je moet eerst de tonen van je iPhone afhalen (verslepen naar je bureaublad bijv.), dan weer terug verslepen in iTunes en synchroniseren met je iPhone. Daarna kan je je beltoon gewoon aanpassen bij de Instellingen.
  #4  
Oud 31-08-12, 07:54
IRoman IRoman is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Hier een simpele handleiding hoe je nummers in het beltoon menu zet http://www.iphoned.nl/eigen-ringtone...e-iphone/3018/
  #5  
Oud 01-09-12, 23:46
4Daddycool 4Daddycool is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IRoman Bekijk bericht
Hier een simpele handleiding hoe je nummers in het beltoon menu zet http://www.iphoned.nl/eigen-ringtone...e-iphone/3018/
Dit heb ik gedaan, ze staan ook in ituns in mijn telefoon, aangevinkt, maar er komt er maar 1 in mijn telefoon gesynchroniseerd. doe ik er meer dan haalt hij ze van mijn telefoon af. de optie hierboven, wegslepen vanaf mijn telefoon, hoe doe je dat, ik krijg alleen de fotos te zien de er op staan.

Laatst gewijzigd door 4Daddycool; 02-09-12 om 22:48.
  #6  
Oud 02-09-12, 22:49
4Daddycool 4Daddycool is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Je moet eerst de tonen van je iPhone afhalen (verslepen naar je bureaublad bijv.), dan weer terug verslepen in iTunes en synchroniseren met je iPhone. Daarna kan je je beltoon gewoon aanpassen bij de Instellingen.
Waar staan ze dan in mijn iPhone?
  #7  
Oud 03-09-12, 08:59
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4Daddycool Bekijk bericht
Waar staan ze dan in mijn iPhone?
Je moet ze verslepen naar je Bibliotheek naar je iPhone, dan komt er een mapje bij. Via Instellingen -> Geluid -> Beltoon moet je je beltoon kunnen wijzigen.
  #8  
Oud 03-09-12, 12:26
4Daddycool 4Daddycool is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Je moet ze verslepen naar je Bibliotheek naar je iPhone, dan komt er een mapje bij. Via Instellingen -> Geluid -> Beltoon moet je je beltoon kunnen wijzigen.
Ik heb al deze stappen doorlopen, ik heb een beltoon gemaakt en deze op mijn iphone gekregen. maar nu, ik maak er nog een paar, en als ik deze syngroniseer dan komen die niet op mijn iphone, hij haalt zelfs de ringtoon die ik eerder had gemaakt, van mijn iphone af. Rara hoe kan dit?
  #9  
Oud 03-09-12, 13:11
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4Daddycool Bekijk bericht
Ik heb al deze stappen doorlopen, ik heb een beltoon gemaakt en deze op mijn iphone gekregen. maar nu, ik maak er nog een paar, en als ik deze syngroniseer dan komen die niet op mijn iphone, hij haalt zelfs de ringtoon die ik eerder had gemaakt, van mijn iphone af. Rara hoe kan dit?
Vaag bij mij werkt het wel gewoon goed
  #10  
Oud 03-09-12, 23:10
4Daddycool 4Daddycool is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Weet iemand of dat bij een instelling kan zitten? Het is een beltoon van een cd die ik zelf op de computer heb gezet, dus niet aangeschaft via Itunes.
  #11  
Oud 03-09-12, 23:22
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Is je beltoon wel in je muziek te vinden? Anders via een app de ringtone maken.
  #12  
Oud 04-09-12, 15:48
Stonky Stonky is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

OPLOSSING!!

(Mijn iPhone komt in iTunes wel tevoorschijn maar had geen mapje "beltonen", nu wel )
  1. Sleep je mp3 van het bureaublad, die je graag als ringtone zou hebben, naar itunes.
  2. Dan in iTunes met rechtermuis op dat nummer klikken en kies: "aac-versie aanmaken".
  3. Dan weer met rechtermuis op dat nummer klikken en kies: "in Windows verkenner tonen".
  4. Dan de extensie van m4a naar m4r hernoemen.
    (je ziet dat het icoontje voor het nummer verandert van 1 blauwe muzieknoot naar 2 zwarte nootjes.)
  5. Nu dubbelklik je op het hernoemde bestand!!
    Nu wordt dat bestand automatisch in je bibliotheek geplaatst en krijg je een kopje "beltonen" erbij (als je die nog niet had).
  6. Vanuit dit mapje in de bibliotheek sleep je nu de ringtone naar het mapje "beltonen" van je iphone.
  7. Nu nog synchroniseren.
Nu vind je in je iPhone onder: instellingen, geluiden, in het overzicht van je geluiden, bovenaan je nieuwe ringtone/geluid/beltone/whatever

Succes!!

Laatst gewijzigd door Stonky; 04-09-12 om 15:59. Reden: typo's en opmaak
  #13  
Oud 04-09-12, 16:04
sjonson sjonson is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Zorg er wel voor dat je geluidje niet langer is dan 30 seconden Anders gaat het niet goed.
  #14  
Oud 06-09-12, 22:03
4Daddycool 4Daddycool is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stonky Bekijk bericht
OPLOSSING!!

(Mijn iPhone komt in iTunes wel tevoorschijn maar had geen mapje "beltonen", nu wel )
  1. Sleep je mp3 van het bureaublad, die je graag als ringtone zou hebben, naar itunes.
  2. Dan in iTunes met rechtermuis op dat nummer klikken en kies: "aac-versie aanmaken".
  3. Dan weer met rechtermuis op dat nummer klikken en kies: "in Windows verkenner tonen".
  4. Dan de extensie van m4a naar m4r hernoemen.
    (je ziet dat het icoontje voor het nummer verandert van 1 blauwe muzieknoot naar 2 zwarte nootjes.)
  5. Nu dubbelklik je op het hernoemde bestand!!
    Nu wordt dat bestand automatisch in je bibliotheek geplaatst en krijg je een kopje "beltonen" erbij (als je die nog niet had).
  6. Vanuit dit mapje in de bibliotheek sleep je nu de ringtone naar het mapje "beltonen" van je iphone.
  7. Nu nog synchroniseren.
Nu vind je in je iPhone onder: instellingen, geluiden, in het overzicht van je geluiden, bovenaan je nieuwe ringtone/geluid/beltone/whatever

Succes!!
Ik zla het proberen, maar gaat even op vakantie. je hoort het wel.
groeten,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App-namen customizen Bubbly Jailbreak apps en thema's 0 21-10-11 03:58
Ringtones Iphone 4 japanserodeleger Chat en geruchten 2 08-07-10 20:50
In hoeverre zijn de volgende componenten te customizen? markvwijnen Ontwikkelen voor iOS 7 15-10-09 01:47
[iPhone 3G] Ringtones Koen Bergs Ringtones en Wallpapers 44 26-06-09 08:26
iphone customizen werkt niet daanenroy Jailbreak apps en thema's 3 31-03-08 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.