//

Exchange agenda van collega's openen

Exchange agenda van collega's openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn laptop (Windows/Outlook) heb ik inzage/rechten in meerdere (Exchange) agenda's. Hoe kan ik deze ook openen vanaf mijn iPhone/iPad? Mag met een App zijn....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-12, 15:52
Miseria Miseria is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard Exchange agenda van collega's openen

Op mijn laptop (Windows/Outlook) heb ik inzage/rechten in meerdere (Exchange) agenda's. Hoe kan ik deze ook openen vanaf mijn iPhone/iPad?

Mag met een App zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-12, 17:43
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Ik zou zeggen van je collega's een Exhange account toevoegen en alleen de agenda laten syncen. Het vervelende is wel dat je ook de uitnodigingen ed binnenkrijgt. En in iOS berichtencentrum zie je altijd alle afspraken. Ook als je em in de agenda uitzet.
Reageren

Labels
iphone ipad ical exchange



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail exir iTunes 1 14-06-11 09:39
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Exchange agenda & Outlook agenda salsajim iTunes 7 23-02-10 21:49
Software: Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk? brunoke iPhone Navigatie 0 08-02-10 14:36
Exchange agenda synchroniseren jasper iPhone algemeen 1 06-08-08 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.