//

Overig geheugen, wat houdt het nou precies in?

Overig geheugen, wat houdt het nou precies in? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik weet dat er veel topics zijn over het 'overig' geheugen verwijderen van wat itunes aangeeft. Nu heb ik een iPhone van 16 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-12, 10:18
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard Overig geheugen, wat houdt het nou precies in?

Hallo allemaal,

Ik weet dat er veel topics zijn over het 'overig' geheugen verwijderen van wat itunes aangeeft.
Nu heb ik een iPhone van 16 GB. Met 2 partities volgens cydia. Eentje van 1.1 GB (OS en wat cydia bestanden) en eentje van 13.8 GB. Waar is eigenlijk die laatste (16e) GB dan?

Nu geeft iTunes ook aan dat van die 13.8 GB altijd wel rond de 1 GB overig is. Maar wat is dit dan? Geïnstalleerde cydia apps? Instellingen van apps? Bestanden van apps? Me iPhone is al vaak hersteld en altijd 13.8 GB met rond 1 GB overig geheugen. Het stoort me gewoon omdat ik niet weet wat het precies inhoudt en ik op internet alleen maar kan vinden hoe ik het kan verwijderen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-12, 16:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dylankieft Bekijk bericht
Ik weet dat er veel topics zijn over het 'overig' geheugen verwijderen van wat itunes aangeeft.
Nu heb ik een iPhone van 16 GB. Met 2 partities volgens cydia. Eentje van 1.1 GB (OS en wat cydia bestanden) en eentje van 13.8 GB. Waar is eigenlijk die laatste (16e) GB dan?
Er zijn inderdaad al tientallen draadjes over het "overige geheugen" en daar ga ik dan ook niet verder op in.

Een iDevice heeft twee partities. In het geval van de iPhone 4 16 GB is dat één Home partitie van 14.76 GB en één Root partitie van 1.18 GB.

14.76 GB + 1.18 GB = 15.94 GB, afgerond 16 GB



Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
goed,slecht wat is het nou???? karimp Odido (T-Mobile) 28 22-06-10 17:35
iphone overig geheugen donchris iTunes 0 12-02-10 19:28
Geheugen plotseling vol met 'overig' srf0611 Archief 1 09-09-09 23:52
iPhone 3G: Hoe werkt het allemaal nou precies? jefp Unlock 9 30-06-09 23:39
UDID, Os 3.0 wat is dit nou precies? Boy van Baal iPhone algemeen 14 25-03-09 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.